Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha... Herrejävlar vad den ser ut Ball! Jag är dock lite tudelad till modden, då detta kan leda till en trend bland kidsen, med massa fina klockor mer eller mindre misshandlade och förstörda... Men släng ihop en skön proviniens, så är denna modd helt hemmaDen här jäveln skojjar man inte bort!
Det är en SeikoRiktigt svettig, synd att texten försvann så mkt bara!
Skulle nog gissa på djävulen snarare än Jesus!jeeesus
Eller hur?!?Slutresultatet vart ju riktigt bra! Gillar iden med ett rostigt insert
Jag ska testa på frugan. Annars får jag ragga upp nån här på KS som fattar grejjenDet känns som att den kommer att klara bartestet galant.
Tack!Nice! Tavlan fick en riktigt fin "möglig" look
Du ska nog låta bli din 6309, den är fin som satan!Mycket bättre än jag kunde föreställt mig innan! Själv skulle jag nog ändå inte vågat mig på att transformera den.
Marianergraven... Minst!Ser ju fan ut som den spenderat ett par år i Landsortsdjupet...
Thanks! Kör på sumon, kör. Eller klipp till en tavla av nån rostig AmazonSer långt bättre ut än väntat Gunvor!
Tänk om man skulle... Hmm... Sumon?
Poor?!? Fattar du vad den kostat i arbetstid.Poor mans Grim Reaper
Jag sa till min dotter att Wundlander på Klocksnack tyckte att jag skulle smeta bajs i dag/datumfönstret. Hon tyckte det var en bra idé!Stenhårt. Bra moddat!
Det var bara en liten detalj...
FlåtHahaha... Herrejävlar vad den ser ut Ball! Jag är dock lite tudelad till modden, då detta kan leda till en trend bland kidsen, med massa fina klockor mer eller mindre misshandlade och förstörda... Men släng ihop en skön proviniens, så är denna modd helt hemma
Grymt!Den här jäveln skojjar man inte bort!
Det glädjer mig att vara en sån bra förebild för barn.Jag sa till min dotter att Wundlander på Klocksnack tyckte att jag skulle smeta bajs i dag/datumfönstret. Hon tyckte det var en bra idé!
Haha!Det glädjer mig att vara en sån bra förebild för barn.
Så jävla rå. Bra grisat!
Kör! Men köp AM tavla/visare så inga fler seiko originaldelar fördärvas. Då kommer @theargonaut !!!!Fuck me alltså. Vill bara klicka hem en Seiko och mörda den nu.
Jag förstår att ni gör så där du kommer ifrån. Det finns bättre färger att tillgå här i StockholmJag håller med @wundlander, en tolle i datumfönstret hade gjort underverk.
Tack! Jag känner att min mentala hälsa förbättrats betydligt efter detta projekt.Grymt resultat! Vågat och på gränsen till mentalsjukt, men snyggt blev det!
Snacka om badass klocka!
Galet tuff blev den!
Grym tråd och ruskigt härligt resultat! haha.
Jag tror barn kan lära sig väldigt mycket här på ksDet glädjer mig att vara en sån bra förebild för barn.
Som sagt : Dont try this at home! Im a trained proffessional, varje steg är noga förberett och genomfört med oerhörd precisionHelt galet. Har en känsla av att detta inte blir den sista av detta slag, blir extrem patina den nya "frysa in klockan"-trenden månne?
Thanks! Ska nog byta till mässings-hardware på zulut och gnussa till demBlev ju hur grymt som helst. Bra jobbat.
Skön modd med attityd.
Härja till ett zulu nu så e den hemma.
Tack! Börja inte tjata om dag/datum du åxå som @wundlander och @Grafton ! Det mest realistiska om man hade hittat nåt sånt här vore ju att verket var helt kört och man stoppade i ett nytt. Alltså ett helt medvetet beslut att låta dagdatum vara opatinerat. PunktHar du patinerat dag/datumskivan något?
Hur fränt som helst!
Tackar! Det blir kemi, stengnugg och annat...Ruggigt cool! Men har du en sjö tillgänglig så borde du ta och förankra ett zulu på botten några månader.
Mögel med spott och snormögelnivå: +9000
Något unikt med den där du
Vi förhandlar...Att inte @jakob.dala bjudit multum redan för den där är obegripligt.