• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Dubbelvikt Panerai OEM Assolutamente "vintage" 26mm

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Pris
1500
Returpolicy
Nope
Bilder Skickat
  1. Ja
Ett så gott som oanvänt 26/22mm OEM Assolutamente vintage inköpt på Krons i juni. Det har provsuttit på två klockor och jag har insett att jag ska ha 24mm-varianten istället. :) Jag är nästan 100% säker på att bandet är det här: https://www.panerai.com/be/en/accessories/straps-and-bracelets/mxe051d8.html
Priset är exkl. frakt, F2F i Stockholm vore skoj.
IMG_0685.jpg
IMG_0686.jpg


Här är ett par foton från @Johan_C på hans motsvarande assolutamente, ett när det var nytt och ett 6 månader senare. Mitt asso är alltså oanvänt och har ett finfint dynamiskt liv framför sig.
11B8A4CD-7570-4E2F-B073-1F70019E31FD.jpeg
46DFE8C5-295F-4F4E-9986-974D7BD38C35.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp