Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför vid guds vänstra testikel skulle du inte våga ha en vattentät klocka.. i vatten...?Nä, skulle aldrig våga. Även om den på pappret skulle vara vattentät 3 mil.
Tar bara av mig ringen näg jag skall kontrollera vilket år jag gifte mig. Har börjar lära mig nu, det var 2006. Tror jag. (Kollade, det var 2005...)Av med kläder, klocka, glasögon och vigselring innan dusch. Alltid.
Hahaha vilken fråga!Lite OT men orkar inte dra igång en pajastråd för att fråga: åker klockan av vid sex?
Känns konstigt.Varför vid guds vänstra testikel skulle du inte våga ha en vattentät klocka.. i vatten...?
Har du sex med dubbla kondomer också? Och jag misstänker att du aldrig går över gatan heller? Och att klockorna är inlåsta i ett kassaskåp invirat i oljat papper och bomull..?
NejLite OT men orkar inte dra igång en pajastråd för att fråga: åker klockan av vid sex?
Tvungen att frågaHahaha vilken fråga!Det varierar faktiskt lite, men oftast tar jag inte av mig den när det blir lite roligt...
Menar du sällskap?Lite OT men orkar inte dra igång en pajastråd för att fråga: åker klockan av vid sex?
Vilket är en tanke/känsla jag förstår. Ungefär samma som att jag tar av mig klockan när jag diskar ibland.Känns konstigt.