• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dykare på gummi mellan 1-15k. Tips?

Tikka

Omega
2-Faktor
Jag har en sån här där gummi tillkommer om någon skulle vara intresserad :D
 

Bilagor

  • 1602068273171946429883054971537.jpg
    1602068273171946429883054971537.jpg
    266.2 KB · Visningar: 22

Andreasgust2

Breitling
Jag har haft ett gäng olika dykare i den prisklassen. Mitt tips! Köp med länk och komplettera med gummi, lättare och billigare. Sen när du flippar den så är det mer lättsålt. Oris är grym med både länk och gummi. Jag avskydde gummi innan min Aquis. Nu vill jag ha det som option på alla mina klockor (nästan). Oris är om du hittar en begagnad oslagbar sett till vad du får. Vill du vara patriotisk, kolla in ECAndersson. Udda egen design och byggfinish i par med Oris. Deras gummi är fantastiska tillsammans med påkostad clasp. Under 10k. Seiko har uppat sina priser och känns inte lika prisvärda längre, inte som innan.
 

antikmartin

Cartier
2-Faktor
Det skall nog gå att få tag på en begagnad Tudor Hydronaut från någon europeisk firma på Chrono24 för ungefär denna summa ( finns olika versioner, vissa med snyggare mera klassiska vridningar än andra.. gummiarmband går att komplettera med senare )
 
Topp