Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Black bay.Tjena Hej!
Är på jakt efter en dykare utan datumfönster. Har idag en Oris Aquis, seiko sumo och en Longines Conquest. Men stör mig på datumfönstrena. Budget 10-20 tkr.
Tack på förhand
Lås!Black bay.![]()
![]()
![]()
![]()
Vart är den där annons bilden ifrån? Ser inte ut som alla andra LLD klockor.Longines Legend Diver, No date serie kanske skulle kunna funka?!
![]()
![]()
Bra fråga, ju mer jag letar ju mindre hittar jag.Vart är den där annons bilden ifrån? Ser inte ut som alla andra LLD klockor.
Longines Legend Diver, No date serie kanske skulle kunna funka?!
![]()
![]()
Tråkig?!![]()
![]()
![]()
Snöflingan är charmig! Inte "klumpen"! Den gör ju halva klockan!Haha har jag svurit i kyrkan nu?
Har väldigt svårt för klumpen på visaren.
Snöflingan är charmig! Inte "klumpen"! Den gör ju halva klockan!![]()
![]()
Javisst. Googla Tudor Snowflake så ser du äldrebrorsorna och historian i Heritage Black Bay.Hahaha är det en snöflinga!?
Aha tack får ta det som kvällsläsning, vill ha det mer rent på tavlan, tänk Oris Aquis utan datumJavisst. Googla Tudor Snowflake så ser du äldrebrorsorna och historian i Heritage Black Bay.
Menade mer att du kan göra en bildsökningAha tack får ta det som kvällsläsning, vill ha det mer rent på tavlan, tänk Oris Aquis utan datum![]()
Tyvärr inte, eller hade nog snarare inte sålt den om jag hade en.Absolut har kikat på LLD men är så satans svårt att hitta en utan datum... Eller har du möjligtvis en att sälja?![]()
Haha smaken är som baken, delad och bredMenade mer att du kan göra en bildsökning
Ja men då blir det ju tråkigt? Hehe.