• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

eastwood

Köpte min första Rolex och en smidigare affär än den jag hade med eastwood är svårslaget.
F2F och allt blev perfekt, rekommenderas starkt att köpa utav honom.

Sålt en vintage Atlantic till @eastwood
Hur smidig som helst och blixtrande snabb betalning. Ren fröjd att ha med denna man och göra.
100% goodguy i min bok alla dagar i veckan:)

Genomfört ett vintagebyte med denne herre. En supersmidig och ärlig affär rakt igenom och en väldigt trevlig dialog därtill. Kommer garanterat att göra fler affärer igen. GG!

Köpte en klocka av @eastwood som var väldigt mån om att den skulle hinna gå iväg samma dag (vilket den även gjorde) trots att affär gjordes upp sen eftermiddag. Snabb kontakt, snabb leverans och bra packat. 100% good guy, rekommenderas! :)

Köpte två natoband av herr @eastwood. Inte nog med att han bjussade på ett extra läderband utan det visar sig att vi dessutom bor i samma hus! Världen är bra liten ibland... Inte ofta man får grejorna hemlevererade till porten sisådär en timme efter betalning. :D:D:D
Supertrevlig och rekommenderas å det varmaste!

Tillbaka
Topp