• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

eastwood

Maggansman

Omega
2-Faktor
Köpt en klocka på distans av @eastwood . Smidig på alla sätt! Klockan skickades snabbt och var hos mig dagen efter. Skicket stämmer precis med beskrivning. Mycket nöjd och gör gärna flera affärer med honom. Rekommenderas! :)
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Ytterligare en deal med @eastwood , byte med mellanskillnad och klockor skickade, allt klart på ett dygn och som vanligt trevligt, enkelt , smärtfritt och klocka enligt beskrivning, 100% GG 👍😀✌️
 

Vettori

Omega
Köpte Nomos Orion 38 av @eastwood.
Detta är andra gången jag köpt av denna medlem. Otroligt trevlig konversation., snabb leverans och perfekt packat.
Klockan var i exakt det skick som beskrevs i annonsen.
Jag hoppas kunna handla med honom många fler gånger!
Tack för en trevlig affär!
 

Timely

Omega
Paneristi
2-Faktor
Bytte klockor tidigare idag med @eastwood och det gick väldigt smidigt. Mycket trevlig medlem och superfin klocka där allt var som beskrivet eller överträffade beskrivning. Rekommenderar 100%
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Hej!
@eastwood och jag gjorde byten på distans. Fungerade helt utmärkt! Väl packat, snabbt skickat, skicket helt riktigt beskrivet. Jag är mycket nöjd.
En riktigt Good Guy med andra ord!
Lord Kåre
 

McFly

Cartier
2-Faktor
Köpte en Seiko av denna herren :) träffade F2F för leverans. Klockan var helt enl. utsago. Toppenbra och gör gärna affär igen.
 

Flerro

Omega
2-Faktor
Köpt klocka på distans av @eastwood. En smidig affär och trevlig upplevelse. Bra packat, snabb leverans, online kvitto/avtal och klocka enligt beskrivning. En goodguy!
 
Topp