• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Efterlängtad paketöppning.

jabla

Sarlacc
Stort grattis mrMyagi detta är den mest mångsidiga klocka du kan ha, lova att det blir en keeper. Köp ett nytt insert om du börjar fundera på att flippa den och givetvis är den värd ett jubilee också så småningom.
Nu skall jag sätta in den utlovade hundringen på BCF eftersom du äntligen kom till skott.
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Stort grattis mrMyagi detta är den mest mångsidiga klocka du kan ha, lova att det blir en keeper. Köp ett nytt insert om du börjar fundera på att flippa den och givetvis är den värd ett jubilee också så småningom.
Nu skall jag sätta in den utlovade hundringen på BCF eftersom du äntligen kom till skott.

Tack ska du ha Jabla! Jag kommer självklart inhandla ett insert, svart eller pepsi vet inte riktigt vilket det blir, faded eller nytt....velar!
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Snyggt!! En GMT borde man äga... :bag:

Givetvis ska du ha 2 varianter av coke, pepsi och svart.. En faded och en ny! Ut på jakt nu!
 
Topp