Enkelt och snyggt
Bra jobbat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lycka till!Inspirerad
Har precis varit ute och shoppat
![]()
Ser fram emot att beskåda resultat.Inspirerad
Har precis varit ute och shoppat
![]()
Snyggt! Vad är det för tyg? Var hittar man sånt?Klart. Fantastiskt resultat med tanke på den minimal arbetsinsatsen.
![]()
Snyggt jobbat. Tips: Dessa var väldigt populära som julklapp inom vår släktKlart. Fantastiskt resultat med tanke på den minimal arbetsinsatsen.
![]()
Jag köpte mitt tyg i lokala tygaffären. Går att hitta billigt då man inte behöver ha jättemycket.Snyggt! Vad är det för tyg? Var hittar man sånt?![]()
Ibland finns det en låda med stuvbitar i tygaffärerna. Fint att sådant också kommer till användning.Snyggt! Vad är det för tyg? Var hittar man sånt?![]()
Stoff o still. Fanns mycket att välja på.Snyggt! Vad är det för tyg? Var hittar man sånt?![]()
Tack! Grymt!Stoff o still. Fanns mycket att välja på.
![]()
Snyggt! StilrenHär kommer mitt bidrag. En enkel metallram och återvunnet läder.
![]()
Nu är jag inte ingenjööör men man skulle väl kunna ordna en dubbelsidig bricka med två färger/tyger. Men hur denna lösning skulle vara får något snille klura på!Min kommer inom kort också!
Men väldigt få bilder på baksidor i tråden.
Är det NÅGON som lyckats med en schysst baksida?
15-30 minuter uppskattningsvisDe allra flesta brickorna ser ju sjukt proffsiga ut! Hur lång tid tar det ungefär att göra från start till mål, förutsatt att man har alla grejerna hemma + är helt efterbliven när det kommer till alla typer av hantverk![]()
Här kommer mitt bidrag.
Hyfsat nöjd, men missen jag gjorde var att antingen ta en ram med för tunna överbyggande kanter eller för långa häftstift. Eller för lite vaddering.
Som ni ser sticker stiften fram något.
Jag får se om jag kan leva med det eller om jag behöver göra om det.
![]()
![]()
![]()
![]()