oscaroscar
Silver
Vad kul! Allt är till salu! Ca 1m hög tror jagVad är det för mått på den samt är den till salu?
precis flyttat hemifrån och mina väggar är lite väl tomma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kul! Allt är till salu! Ca 1m hög tror jagVad är det för mått på den samt är den till salu?
precis flyttat hemifrån och mina väggar är lite väl tomma.
Tur att du skrev vad den föreställde, hade fasen varit klurigt annarsGjorde denna för några år sen, The shining [emoji1]
gick loss innan, de ballade kanske ur lite.
Den längst ner den gula björnen med gevär!! Hur mycket? Fan vad jag gick igång nu alltså!!Lite av de senaste kladdet [emoji12]
Haha skoj! Har faktiskt en annan spekulant på den, det är en ewok från star wars men den som först hugger den får den givetvis.Den längst ner den gula björnen med gevär!! Hur mycket? Fan vad jag gick igång nu alltså!!
Btw så har jag sett fler tavlor av dig som är riktigt schyssta. Buttfuck-tavlan påminner mig om en av tavlorna som hänger hos mig haha.
Den längst ner den gula björnen med gevär!! Hur mycket? Fan vad jag gick igång nu alltså!!
Btw så har jag sett fler tavlor av dig som är riktigt schyssta. Buttfuck-tavlan påminner mig om en av tavlorna som hänger hos mig haha.
Jaha så bra koll har jag på Star WarsHaha skoj! Har faktiskt en annan spekulant på den, det är en ewok från star wars men den som först hugger den får den givetvis.
500kr hade jag tänkt för den.
Tack som fan iallafall, det stärker mitt självförtroende, är ju ganska färsk med målandet så det är kul när folk uppskattar mina verk.
Ansiktet i olika färger tar jag 800kr för, måtten är ungefär 40x50, kan mäta när jag kommer hem.
Jag vet det nuBjörn? De är ju en ewok ffs!
edit: Tvåa på bollen....
Björn? De är ju en ewok ffs!
edit: Tvåa på bollen....
Jag gillar fyranHejsan,
Fick lite akrylfärg och tavlor av flickvännen i julas och har faktiskt börjat gilla det riktigt mycket.
Har vi fler måleri/konstnärsentusiaster på forumet?
Gärna folk som skapar själva, vore kul att dela tankar och idéer med någon intresserad, skulle behöva bolla lite om vad man kan förbättra osv.
Fyll gärna på med eget i tråden!
Några av de tavlor jag gjort, tar gärna kritik, hård går också bra.
I kronologisk ordning:
Ha det!
/Oscar
Lite av de senaste kladdet [emoji12]
Håller med, tack! All kritik tar jag gärna emot Den ballade ur lite, går oftast (eller alltid) på känslor och planerar för lite. Förmodligen något jag måste bli mycket bättre på. Skissa och planera.oscaroscar!
Nu kommer bildlärarglasögonen på igen! Gillar ditt sätt att gå lös på bilderna, kanske du skulle tona ner den högra sida på håret för att ge bilden mer tryck och balans.
Det var bara ett förslag! Det fina med bilder är att du kan helt ignorera allt och bara köra på med färgen utan att lyssna på någon
Massor riktigt bra ju! Säljer du allt du gör eller?Kolla gärna in mitt instagram konto, där lägger jag upp mina tavlor.
@juaneeeo
http://yooying.com/p/1036425191893795422_519726567
Kul o höra. Börjar lära mig min egna stil Japp det gör jag!Massor riktigt bra ju! Säljer du allt du gör eller?
Kör hem en canvas av bra storlek till mig och jag kör. Valfri teknik och motiv, har akryl, akvarell, sprayfärg you name it.Vem säljer en STOOOOOR tavla med massa kladd på till mig i Stockholm?