• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Elias.A

Elias.A

Cartier
Tjena!
Ni som har gjort en affär med mig får gärna skriva någon rad:)
 
Senast ändrad:

Karl_Magnum

Cartier
2-Faktor
Köpt en Seiko skx007 av @Elias.A.
Väldigt fin klocka och trevlig kommunikation.
En liten miss i beskrivningen som Elias direkt erbjöd sig ersätta! 👍
Väldigt trevlig upplevelse att handla med så 100% goodguy i min bok!
 

M021

Rolex
2-Faktor
Sålt på distans i 40-50tkr klassen, relevanta frågor, snabb kommunikation och betalning utan konstigheter!
 

Lupin

Cartier
2-Faktor
Gjort ett byte f2f med @Elias.A vilket gick väldigt smidigt och klockan var som utlovad. Gör gärna fler affärer i framtiden om jag får möjlighet.
 

Aksel

Omega
Sålt f2f i 40k klassen till Elias. Smidigt och trevligt utan några som helst konstigheter. Good guy 👍🏻
 

Manne1891

Omega
Köpte en Tissot PRX av Elias. Än bättre skick än vad bilderna visade samt super trevlig kille. Klockren att handla av 👍
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag köpte en moonswatch f2f av Elias idag. Rak och enkel kommunikation och ett trevligt men snabbt möte. Det blev lite hastiga förändringar kring när och var vi skulle mötas upp, men Elias var lösningsorienterad och affären kunde avslutas. Allt gott helt enkelt!
 

Nilzén

Cartier
Mötte upp @Elias.A för ett F2F-köp av en Sjöö i 15-20K-klassen. Trevlig kontakt, omtänksam hantering och överlag tickas alla mina GG-boxar. Jag handlar gärna med denne herre igen!
 
Topp