Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satans fin dinka!
Första dagen i månaden=El Primero Day.
Så fram med bilder på din Zenith El Primero!
![]()
![]()
Riktigt cool! Vad är det för modell?Får den här vara med?
![]()
Hublot Spirit Of Big Bang. Moddat El Primero-verk (HB4700).Riktigt cool! Vad är det för modell?
Grymt fin den där! En av de snyggaste icke-Zenith El Primeros. Vitguld, eller hur?Också #elprimeroday även om det inte är så lätt att se...
![]()
![]()
WG 18K stämmer!Grymt fin den där! En av de snyggaste icke-Zenith El Primeros. Vitguld, eller hur?
Tja,Nu har den söndagskvällen gått åt till att titta på dessa. Så sugen på el primero eller någon annan. Någon som provat de nya el Primero? Jag kan tänka mig att den svarta i titan på canvas bärs bekvämt. Är det någon som vet vilken nivå på verket det är på el Primero? Ursäkta ett par katter bland hermelinerna, men de är också heta.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nymans har Zenith. Jag vet inte om fler än dem säljer Zenith i Stockholm? Jag vill också prova.Tja,
har precis gjort detsamma
Revival collectionen är verkligen imponerande. Någon som vet om man kan känna på en sån någonstans i Sthlm?
Franks ur iafNymans har Zenith. Jag vet inte om fler än dem säljer Zenith i Stockholm? Jag vill också prova.![]()