• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

EltonBelton

E

EltonBelton

Guest
Hej alla!

Vore snällt om ni som gjort affärer med med mig kunde lämna er åsikt!

Tack på förhand!

// Martin

Sålde en Rolex GMT till @ksMartin . Vi sågs på Martins kontor, snackade lite gott och tog en kaffe under affären. Mycket trevlig kille och helt klart en Good Guy!

Köpte en Rolex DJ av Martin, finns verkligen ingenting att klaga på utan Martin skötte det exemplariskt från början till slut.
Mycket trevlig kille att ha och göra med, skulle definitivt göra affärer med honom igen, 100 % good guy!

Köpt en Rolex YM av @ksMartin. Bara gott att säga om både affären och herrn ifråga.
Var vänlig nog att möta upp min bror för affär f2f.
Kanonkille, definitivt en GG...

Möttes upp med @ksMartin för en F2F där jag sålde en klocka i det övre segmentet. Felfri hantering från första PM till swish, riktigt trevlig, seriös och genuin kille. Gör gärna fler affärer i framtiden, rekommenderas!

Köpte en GMT av @ksMartin och har bara gott att säga om denna gubben!
Jag förskottsbetalade klockan som han därefter skickade till mig i Göteborg. Inte nog med att klockan kom i ett superfint skick den levererades dessutom med stil i en trevlig förpackning och en flaska skumpa därtill.
10 av 10! 100 % GG som jag gärna gör affärer med igen.

Köpte ur i högre prisklassen. Allt ifrån beskrivning till bemötande var 100%igt!

Blev även en trevlig lunch med gott snack. Hoppas att vi får göra fler affärer i framtiden. Rekommenderas!

Tillbaka
Topp