• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

EM 2016. Vilka skall dit?

ollkli

Rolex
2-Faktor
Värd att lägga upp i den här tråden oxå :happyhappy:
image.jpeg
 

meuller

Omega
Jag ska försöka få biljett! Vet någon om SvFF fortfarande har det systemet att man får förtur om man varit på mästerskap tidigare?
 
Bomber och granater är väl den stora risken där... :eek:

Nä men jag hade gärna åkt ner men tror inte att vare sig familjeekonomi eller familjefrid tillåter det tyvärr.
 

M.U

Rolex
Man var ju på plats när vi tog U21 Guld så varför inte kolla någon match när vi åker ur i gruppen, det får ju ändå mer uppståndelse....
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Jag har signat konto på UEFA för att kunna vara med på biljetsläpp, körde bil till Rivieran i somras och kanske kan bli fordon ned igen.
 

Jaguaren

Omega
Jag har bara sett landslaget två gånger live och det har varit på bortaplan.
Första gången var i Wien och då såg jag två Ravelli när jag tittade ner mot planen, vilket inte gjorde det roligare. Resan var en av de bästa bortaresor jag gjort och då är jag uppe i ett 3siffrigt tal av sådana i fotboll och ishockey.
Andra gången var i Köpenhamn där puben vi satt på blev attackerad av huliganer men våra stolar hjäpte oss rätt bra den gången.
Nu till mitt svar. Nej jag ska inte till basker och snigelätarlandet nästa sommar.
Ha det Blått !
 
  • Like
Reactions: K-S

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Varit på landslagsfotboll en gång i modern tid.
Behållningen den gången var en unge (6-7 år) helt klädd i Bajenkläder som var förbannad på den sk kallade klacken och försökte dra igång Bajenramsor.
Och jag är väldigt mycket inte hammarbyare...
 

noxela

Omega
Var i SF och LA -94. Då nådde dom en bit på vägen, men inte ända fram. Ska till Frankrike några veckor i sommar. Får se om det råkar sammanfalla.
 
Topp