• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Emlan

toffeln

Breitling
2-Faktor
Köpte en Longines HydroConquest av @Emlan på distans och hela affären gick supersmidigt. Klockan levererades snabbt, välpaketerad och levde upp till alla förväntningar. Rekommenderas starkt! 👍
 

Degnell

Cartier
2-Faktor
Gjorde idag bytesaffär med herrn, f2f, Rolex2Rolex och det hela gick mycket smidigt. Skicket på klockan var ärligt beskrivet och jag har bara gott att säga.
 

FranzJaeger

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Bytt klockor 1 + pengar mot 2 F2F med @Emlan! Trevlig/smidig kommunikation och erbjöd sig resa en bit för F2F redan dagen efter att vi kommit överens. 100% GG som jag gärna gör affär med igen 💎
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt klocka på distans av @Emlan
Allt som utlovat och bra packat!
Super kommunikation under processen och gött snack efter köp, allt perfekt helt enkelt och gör gärna affär igen! 110% GG i min book 😃👍
 

Weberg

Audemars
Har sålt ett par klockor till @Emlan nu och det är alltid trevligt och väldigt enkelt. Även setts F2F. Rekommenderas varmt! 💪🏼
 
Topp