• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Empa

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Tudor 79090 av Empa!
Kan säga att det kändes bättre och gick smidigare än att köpa nytt från AD.
Skulle inte tveka en sekund till att göra en affär med Empa igen, rekommenderar han starkt!
 

Noami

Cartier
Lade ut en annons för ett gummistrap igår, Empa svarade efter 5 min. Jag Swishade över pengar och fick veta att det skulle komma dagen efter (idag). Hittade det i brevlådan när jag kom hem, idag. Behöver nog inte säga mer. GG​
 

Mateoo

Breitling
Köpte en klocka av Empa.
Betalning via banköverförning på torsdag och klockan på min arm veckan efter på tisdagen.
Snabbt och trevligt.
 

Mats_B

Breitling
Köpte en Rolex GMT 1675:a av Empa och har bara gott att säga både om klockan och honom.
Vi träffades och gjorde affär över en kaffe och detta är en mycket sympatisk herre som varmt rekommenderas!
 

uppkorkat

Cartier
2-Faktor
Fick precis hem ett fint band från Empa, snabb och trevlig kommunikation från en trevlig kille. Kan varmt rekommendera.
 

Warwian

Cartier
Sålde en manuell Universal Geneve-dressare till Empa. Vi träffades upp i Göteborg för affär och lite snabbt klocksnack, mycket trevligt!
Rekommenderas varmt och skulle inte tveka en sekund att göra affär igen!
 

JesperO

Rolex
Köpte en AP av Empa. Öppet och ärligt kring klockan, mycket trevlig affär f2f i Göteborg. Det blev en fantastisk affär och mycket sympatisk kille att handla med.
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Har köpt en klocka av @Empa och har bara gott att säga om denna goodguy! Snabb återkoppling innan köp, riktigt bra packeterat och paketet skickades enligt överenskommelsen. Jag betalade med swish i förskott och hoppas på fler affärer!
 

falkon

Breitling
2-Faktor
Köpte en Seiko dressare av Empa, inga problem alls.
Fick till och med en bit choklad i paketet, respekt!
 

juanstman

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en vintage Seiko-dykare av mister. Snabb i vändningarna och rapp kommunikation. Trevlig. Inga konstigheter med andra ord. GG.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Bytt klocka med @Empa på distans. Inga konstigheter alls! Väldigt välbeskrivet skick på klockan. Tyckte skicket var bättre än vad annonsen sa dessutom och det är ju så man vill ha det och inte tvärtom :)

Absolut en Goodguy
 
Topp