Man har vänner utanför KSFår väl kolla bland bekantskapskretsen om det är någon som hänger på KS då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man har vänner utanför KSFår väl kolla bland bekantskapskretsen om det är någon som hänger på KS då
Byt in brattenVill ha!!!
Vill ha!!!
Vems ROC 25860 eller 26300? Inte sett på KS innan Hur är storleken på den vs divern?
Jag har inga vänner alls, slå det om ni kan !Man har vänner utanför KS
Blir lätt så när man bor på island va?Jag har inga vänner alls, slå det om ni kan !
Haha ja om det var det enda problemet så... Nah, jag har insett att jag inte är en person annat folk dras till.Blir lätt så när man bor på island va?
Haha ja om det var det enda problemet så... Nah, jag har insett att jag inte är en person annat folk dras till.
Äh kalla dig misantrop så kommer folk "försöka" få dig att umgås. Funkar alltid!Haha ja om det var det enda problemet så... Nah, jag har insett att jag inte är en person annat folk dras till.
Jag är en dedikerad misantrop. Har läst beskrivningen av misantroper på wikipedia.se och ser att jag stämmer mkt väl in på definitionen.Äh kalla dig misantrop så kommer folk "försöka" få dig att umgås. Funkar alltid!
Man har vänner utanför KS
Tyvärr dricker jag FÖR mycket för att våga mig på...Du måste väl typ först vara med på någon av de få öppna som är, sen vara tillräckligt trevlig/kul/supa tillräckligt bra för att få bli inbjuden till dessa privata
Satt fint. Mindre än diver. Samma diameter som 15300 fast tjockareVems ROC 25860 eller 26300? Inte sett på KS innan Hur är storleken på den vs divern?
Auch, vilken fullträff. Känns sådär hållflabben ni andrasorteringen runt bordet.Satt fint. Mindre än diver. Samma diameter som 15300 fast tjockare
Vitt güld!
Aa bara 100k+ kort....Byt in bratten
Mm kommer händaDu kan ju alltid byta in motorcykeln och köra vespa istället.
Hörru!! Den sög purjo kan jag säga!Ey! Mer bilder på köttallriken.
Röd belysning!!! Yeeha reeperbahn?