Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FAN VA FIN!
Riktigt cool grattis![]()
De där guldindex:en är så underbara! Mycket vackert.
Ja sjukt coolt! Kan någon berätta för en oinvigd, trissas priset upp/ner av en schyst logo på tavlan? Och med hur mycket ca?Logotavlor är sjukt coolt ;> förvånar mig att det inte är mer populärt
Ja sjukt coolt! Kan någon berätta för en oinvigd, trissas priset upp/ner av en schyst logo på tavlan? Och med hur mycket ca?
Generellt sätt så är det nog bara upp, skulle jag vilja säga. Hur mycket är dock beroende på vilket kungahus loggan tillhör. En av de mest eftertraktade och således dyra är väl de från Oman, om jag inte misstar mi
Charles här ovanför tycker jag är helrätt. Den vita tavlan och guldindex är ju en killer kombo tillsammans med loggan (pun intended?)
Satan va ball, vad ligger de på? Ser handmålat på?
Frågar du har du inte råd
Skämt och sido. Sanslösa summor.
Tror också att Omani-loggan flyger högst men på den spelar färgen roll också. Om den röda är dyr så är den gröna svindyrGenerellt sätt så är det nog bara upp, skulle jag vilja säga. Hur mycket är dock beroende på vilket kungahus loggan tillhör. En av de mest eftertraktade och således dyra är väl de från Oman, om jag inte misstar mig.
Tror också att Omani-loggan flyger högst men på den spelar färgen roll också. Om den röda är dyr så är den gröna svindyr
(Lånad bild från VintageHour)