Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ännu mer WOW
Dyr som en PN Daytona eller?=)
varför skulle arabiska tavlor slå så högt?
jag som västerlänning känner inget större behov av en arabisk tavla, USA mfl. länder tror jag inte värderar dessa särskilt högt heller. araberna själva då? så som jag har fattat saken så är allt med guld storsäljare. vem värderar dessa så högt isåfall?
varför skulle arabiska tavlor slå så högt?
jag som västerlänning känner inget större behov av en arabisk tavla, USA mfl. länder tror jag inte värderar dessa särskilt högt heller. araberna själva då? så som jag har fattat saken så är allt med guld storsäljare. vem värderar dessa så högt isåfall?
Finns ju en liknande västerländsk motsvarighet, Tiffany & Co -prydda tavlor är ju ganska ovanliga
Tack!Oj vilken vacker klocka!
Vore kul om du kunde dela med av lite mer historia om klockan!
Det ska absolut forskas mer! Återkommer med info![]()
Ja, precis. Tänkte mest på de västerländska loggor som finns. Läste en intressant artikel om Serpico Y Laino för ett tag sedan, alltid kul med nördfaktaStämmer! Skillnaden är väl att Tiffany & Co, Cartier, Serpico Y Laino, Cuervo Y Sobrinos m.fl är återförsäljare och inte myndigheter![]()
Ja, precis. Tänkte mest på de västerländska loggor som finns. Läste en intressant artikel om Serpico Y Laino för ett tag sedan, alltid kul med nördfakta![]()
åååh tänk dig en Venezuelansk Day-date YG à la sent sexiotal från Serpico Y Laino. Mums!
Ellerrrrrr:
![]()
![]()
Grattis, cool som faaan!