• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En hyllning till en färgstark forumprofil

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Spencer sitter i väntans tider på det andra KS (det på fel sida av Solnabron).
Jag tänkte passa på att ge honom en alldeles egen hyllningstråd och passa på att säga att jag varit runt och kontrollmätt dörröppningar överallt. Det är inga problem att få in barnvagnen på STHLM Tapas, Göken, Mamadou eller något av de andra vattenhålen. Jag tror också att det går att passera säkerhetsslussarna på såväl Rob. Engström som Kaplans med barnvagn (åtminstone en paraplysulky).
Slutligen kan jag meddela att SATS barnpassning finns på Odenplan, Stadshagen, Hornstull, Stadion, Medborgarplatsen och säkert något fler ställe jag glömt. 
DB128641-B1F7-42D0-AB44-11C97E468572-24526-00001D8D5907D056_zps7180a9a2.jpg


9C6AFDAD-6705-4DF9-8BCF-EDCE76E01575-24526-00001D8D540CF0FC_zps834166a2.jpg


26D31405-A023-4702-B231-F57A9EFEA227-24526-00001D8D4CA1F1AB_zps1a53d433.jpg


AC706529-FE3F-4F91-A4DE-DE1C75501348-24526-00001D8D45CBACCD_zps6de08c12.jpg


2D63A9A8-57A7-46B6-843F-B9FCE27352B3-24526-00001D8D3EFCDD76_zpsd4cbd39b.jpg


91B503D6-C702-4C0E-AAD1-0253F2B5AB33-24526-00001D8D38E96E9B_zps2e1cea86.jpg


Puss på dig kompis!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
En riktig kärlekshyllning, Guy love när det är som bäst! :D
Någon som hört av familjen Spence??
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
RicVin skrev:
En riktig kärlekshyllning, Guy love när det är som bäst! :D
Någon som hört av familjen Spence??

Jepp, allt bra men lill-spence verkar inte ha någon brådis. Kommer han efter midnatt har han samma födelsedag som Bruce Springsteen.
 

John R

Panerai
Lillspencer väntar på OTv...

...han kommer lagom till avsnitt 4!

Vi håller tummarna Spencer!

Minutvisarn går riktigt långsamt när man väntar på en kotte!


/ John R
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Nu måste vi snacka namn. Antar att skatteverket slår bakut på namn som 3135, men Daytona eller Milgauss borde gå igenom.;-)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Rossi skrev:
Nu måste vi snacka namn. Antar att skatteverket slår bakut på namn som 3135, men Daytona eller Milgauss borde gå igenom.;-)

Milgauss hade varit klockrent om man inte associerar det till Bart Simpsons nördpolare med tjocka glajorna. Jag har föreslagit Vincent Vega tidigare efter Travoltas rollkaraktär i Pulp Fiction. Daytona Vincent Vega skulle ju sitta som en käftsmäll :)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
SMS:rapport nyss

Jag kan berätta att det börjar röra på sig nu. Inte långt kvar verkar det som. Spence har för övrigt testat lustgasen
ordentligt. Bättre än poppers är hans betyg.
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
JoberMan skrev:
Rossi skrev:
Nu måste vi snacka namn. Antar att skatteverket slår bakut på namn som 3135, men Daytona eller Milgauss borde gå igenom.;-)

Milgauss hade varit klockrent om man inte associerar det till Bart Simpsons nördpolare med tjocka glajorna. Jag har föreslagit Vincent Vega tidigare efter Travoltas rollkaraktär i Pulp Fiction. Daytona Vincent Vega skulle ju sitta som en käftsmäll :)
Det namnet borgar för framgång oavsett om det handlar om MMAslagsmål eller Coporate hostile takeovers...:-D
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
MartinSWE skrev:
Jag stämmer med i hyllningskören!!!! Hoppas allt går bra! Jag gjorde samma grej för 2,5 vecka sen. ;)
Min tur om ganska exakt (hoppas jag) två månader. :)

Ser fram emot när Spencer dyker in i tråden. Får vi se wristshot på den lilla tro? :D
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Håller tummarna för spence med familj.....en riktigt bra kille den där Joachim.....välkommen Spence Jr....

Ps. Namnet är redan bestämt....lille Smelek!!
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Kärleksfull hyllning, vackert! Tummar hålls och kanske blir lill-Spence den fjärde i Sverige att heta Rolex...
 

Ricrob

Patek
Damn vilken ostressad liten krabat! Jag har suttit och retat upp mitt sällskap hela kvällen genom att sladda in för att se hur det går! Jober, som sagt, ingen glädje som skadeglädje och ingen kärlek som manlig kärlek! ;)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
23.55 igår föddes en liten kille, 53 cm lång och 3.970 kg. Det var en pärs och jag är mycket lycklig att han är framme. Namnfrågan är dock inte helt löst med hustru..
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jättestort GRATTIS!! Ta hand om familjen!

Spencer66 skrev:
23.55 igår föddes en liten kille, 53 cm lång och 3.970 kg. Det var en pärs och jag är mycket lycklig att han är framme. Namnfrågan är dock inte helt löst med hustru..
 

Ricrob

Patek
Spencer66 skrev:
23.55 igår föddes en liten kille, 53 cm lång och 3.970 kg. Det var en pärs och jag är mycket lycklig att han är framme. Namnfrågan är dock inte helt löst med hustru..


Det var inte direkt en "liten" kille, stort grattis till er!
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Spencer66 skrev:
23.55 igår föddes en liten kille, 53 cm lång och 3.970 kg. Det var en pärs och jag är mycket lycklig att han är framme. Namnfrågan är dock inte helt löst med hustru..

Stort GRATTIS!

Min var 49 cm när han föddes. Nu, 149 cm senare, är det fortfarande kanon att vara farsa (även om han lurar av mig de snyggaste dinkorna) :D
 
Topp