Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du behagar skämta med oss??Invicta Aviator Men's Quartz 46mm Stainless Steel Case Grey Dial - Model 22980
För stor för mig, men OK för att vara en pilot. Dock lite små visare, men väldigt stilren design i stort. Med Invicta tänker man ju mest "vulgärt."
![]()
Hemskt ledsen, men den får inte många stilpoäng av mig hellerInvicta Aviator Men's Quartz 46mm Stainless Steel Case Grey Dial - Model 22980
För stor för mig, men OK för att vara en pilot. Dock lite små visare, men väldigt stilren design i stort. Med Invicta tänker man ju mest "vulgärt."
![]()
Indexen ja, 3d liknande går fetbort. Luggarna, hemska. Kronografknapparna likaså. Visarna är för korta.Är det höjden på siffrorna som stör er? De ser säkert ut som marshmallows i verkligheten.
Jag håller med dig i sak, men inte i princip.Indexen ja, 3d liknande går fetbort. Luggarna, hemska. Kronografknapparna likaså. Visarna är för korta.
Zenithen och Pateken känns betydligt mer originala.
Nästa gång jag postar om Invicta så ska jag göra det vid en tidpunkt då du slipper se det.Attackerar inte invicta i sig men den klockan var ful som stryk och det är ingen överdrift![]()
Mycket braNästa gång jag postar om Invicta så ska jag göra det vid en tidpunkt då du slipper se det.![]()
Fast de där är ganska fula de med kan jag tycka. Typsnitten framförallt men klockorna generellt ger lite steampunk vibbar.Försökte nyansera åsikterna lite här, men när det gäller Invicta då ska motorsågen fram. Det är sedan gammalt.
![]()
![]()
Subben är IMHO klart snyggare, även om den är lite för lik en annan klocka
![]()
Va du tvungen att visa dem? Här sitter jag och sparar till en speedmaster så dyker dessa upp, beslutsångesten!!Invicta är ju premium som jag nyligen blev informerad om
![]()
![]()
En hemsk ripoff.