• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En keeper, för livet

Knät

Cartier
Gratulerar.. Ett litet tips, sov när hon gör det.. I början känns det konstigt att sova en snutt på dan, men klockan tre på natten med ett skrikande barn så uppskattar man det..
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Stort grattis, you can't beat the feeling! Jag funderar fortfarande på vad min 2012:a ska få för årsklocka...:)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ännu ett tack till alla som gratulerat.
Kan lova er att hon får all min fokus nu.

Klocksnack klarar sig. :)
 

David

Bödeln
GRATTIS!! :D

Blir det gravyr?

Har funderat på vilken klocka jag skulle köpa ny hos AD i samma situation, kommer alltid tillbaka till Black Bay. Har precis kikat på Bergströms i Göteborg, den ser ju ännu bättre ut i verkligheten, bra val!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Gratulerar! Nu va det i alla fall 4 år sen jag va i samma situation. Tror åtminstone att det dröjer 3 år innan du funderar på att flippa om du inte fått ett barn med kolik, för då kan man lätt bli sugen på att flippa tidigare. :S
 

Rico

Cartier
2-Faktor
Stort grattis! Har själv två döttrar, snart 1 och snart 4 år. Oslagbart att få barn!


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Som sagt, fokus ligger på min dotter.
Forumet hade inte varit nere så länge annars.

Ni som redan har barn vet, till er andra kan jag bara beskriva det som underbart.
Hon sov i mitt knä i runt 1.5 timmar innan idag. jag stirrade lika länge. Blev varm inombords för minsta grimas eller ljud hon gjorde.

Tack igen för lyckönskningar :)
 
Topp