• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En kom och en gick...

Härliga klockor, grattis!

För övrigt ökar spänningen varje dag, kan vi jobba vidare med indicier har vi snart knäckt vem fan det var som knäppte Palme. Min teori är att det kan ha varit Spencer, han verkar känna Masterkiller (mördare...) och motivet kan ha varit att Palme aldrig bar Rolex.

Kom igen nu gubbar. Klocksnack är för bra för allt tjafs.

oskarponken skrev:
Härliga klockor, grattis!

För övrigt ökar spänningen varje dag, kan vi jobba vidare med indicier har vi snart knäckt vem fan det var som knäppte Palme. Min teori är att det kan ha varit Spencer, han verkar känna Masterkiller (mördare...) och motivet kan ha varit att Palme aldrig bar Rolex.

Kom igen nu gubbar. Klocksnack är för bra för allt tjafs.

Instämmer, ska det slängas anklagelser så ska dessa vara grundligt belagda.

Spencer66 skrev:
Ariste skrev:
Spencer66 skrev:
Ariste skrev:
Det haglar fina klockor och jag delar ut gratulationer till J-D, Argonauten och N-A...fan vad fina klockor och vike ruljangs ni kör...ser fram mot mer bilder!
Ingen grattis till mig?
Hade helt missat att du införskaffat en guldig porrchrono, härligt Spence och grattis även till dig! :)

Tackar! Inte fått några hyllningar för mitt val :(::
Jag har helt missat den, eller!? Vad? Visa bilder!

LongCon skrev:
Grattis! Mycket fina klockor! Din med argonaut!
Tack, den är riktigt mysig med sina 34 mm ;)
NiklasArvid skrev:
Mycket snygga memovoxar!

Ryggdunk till både Jakob o Argonauten!!!

Själv halkade jag dit på en Wakmann Val.72 ett par glas vin senare häromkvällen... tror den blir snygg på länk el racingstrap...
<a class="vglnk" title="Link added by VigLink" href="http://i271.photobucket.com/albums/jj132/niklas3025/KGrHqFHJEFEN1sYBBRInb-kOCQ60_57_zpsbcb7b876.jpg[/img" rel="nofollow"><span>http</span><span>://</span><span>i271</span><span>.</span><span>photobucket</span><span>.</span><span>com</span><span>/</span><span>albums</span><span>/</span><span>jj132</span><span>/</span><span>niklas3025</span><span>/</span><span>KGrHqFHJEFEN1sYBBRInb</span><span>-</span><span>kOCQ60</span><span>_</span><span>57</span><span>_</span><span>zpsbcb7b876</span><span>.</span><span>jpg</span><span>[/</span><span>img</span></a>]
får presentera den bättre i mysrummet/vintage när den dyker upp...[/quote]:)
Tack! Så du hittade till slut en val 72! Grattis! Gillar mer och mer Pandalooken, helst på en ordentlig vintagedinka! Ser fram emot mer info och bilder!

Ricrob skrev:
BoA skrev:
jakob.dala skrev:
BoA skrev:
jakob.dala skrev:
BoA skrev:
Fryken skrev:
Det var inte ronnie du gjorde affär med alltså? :lol:

Bra gissat, men inte helt rätt, om du bara visste hur nära du är :!:

Enda likheten jag kan komma på är att dom har värmländskt ursprung.

Ja, plus att de ger varandra "stödbud" på klockor och mobiler på Tradera.

Menar du värmlänningar?
Vore tacksam att slippa denna diskussion i min tråd.

Nej, jag menar inte värmlänningar i allmänhet, jag menar ronniekil och Mr Sandman i synnerhet, som du så vitt jag förstått bytte till dig Memovoxen av.

Nu har jag svarat på din fråga och ska inte kladda mer i "din" tråd. Jag har förstått att flertalet på KS inte vill att detta diskuteras mer, fine, det kan ju ge ringar på vattnet som når obekväma ställen. Kan återigen bara konstatera att klocksverige är väldigt litet. Ronniekil och Mr Sandman kör budringar på Tradera, Mr Sandman dealar klockor med jakob.dala och martinhook, som är polare med Denke, som låser referenskollstrådar på KS angående ronniekil. Ytterligare en liten cirkel är sluten i ankdammen.

Så, nu har jag sagt mitt, lås tråden (den kanske stjäl bandbredd?), stäng av mig eller dra igång KS-mobben.

Jo, en sak till - klockorna ÄR fina! :)

Trögfattat men välputsat lustigkurre-troll... En sällsynt variant!

Skit i det nu J-D och njut av nya dinkorna! ;) Berätta mer om GMT'n btw!

149g

Trevlig är den : )

Tillbaka
Topp