• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En liten kärleksförklaring via Instagram..

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vill du ha ett isofrane, men tycker de är dyra, så kan du köpe ett retro rubber från timefactors istället.
200:- för ett grymme gummi (silicon). Finns doxkbara isvart. Och i så fallska du ha ett "flat version".
 

Rber

Audemars
2-Faktor
yonsson skrev:
Vill du ha ett isofrane, men tycker de är dyra, så kan du köpe ett retro rubber från timefactors istället.
200:- för ett grymme gummi (silicon). Finns doxkbara isvart. Och i så fallska du ha ett "flat version".
+1
Jag har kört mitt Retro Rubber på min Sumo varje dag sen jag fick hem det. Superskönt och jäkligt snyggt. Drar gärna åt sig lite ludd men för 177 spänn postat hem till brevlådan kan jag inte klaga.
 

Ricrob

Patek
yonsson skrev:
Vill du ha ett isofrane, men tycker de är dyra, så kan du köpe ett retro rubber från timefactors istället.
200:- för ett grymme gummi (silicon). Finns doxkbara isvart. Och i så fallska du ha ett "flat version".
Njae, för dyrt vet jag inte.. Gillar original med texten bättre bara men tack för tipset, ska såklart kolla in det!
 

Ricrob

Patek
yonsson skrev:
Vill du ha ett isofrane, men tycker de är dyra, så kan du köpe ett retro rubber från timefactors istället.
200:- för ett grymme gummi (silicon). Finns doxkbara isvart. Och i så fallska du ha ett "flat version".
Det var coolt och verkligen prisvärt men dels så skulle/ska(?) jag isf satsa på en Isoframe och dels så fi ns dessa endast i 20-22 mm och Ploppen har 24, vad annars? ;) Tack för tipset iaf!
 
Topp