80talisten
I wish a could afford a real gold Rolex!
Nja jag är väl inget äkta Seiko fanboy i den bemärkelsen, visst slagsida för Seiko har jag men jag är öppen för allt annars! Så ingen Nord/Sydkorea grej för min del.Jokkmokkswe skrev:80talisten skrev:Okej jag missuppfattade...Jokkmokkswe skrev:Jag skojade lite, chill. Hade faktiskt en smiley och då ska man ta det med glimten i ögat.
Det är säkerligen en bra klocka och dumt bara jämföra med t ex Longines då de kanske inte spelar i samma liga. Men varför skall man jämföra klockor rakt av, vi är skapt olika och smaken är som baken, delad.
Om du ska bli arg, hoppa på de som rakt ut här i tråden säger den är skit.jo visst är det så som du säger, i det här fallet (för min del) är känslan av klockan eller "hur den talar till mig" viktigare än en perfekt klasp, och att förmedla en känsla till mig som ägare gör verkligen MM300, och det är skälet till att jag älskar klockan som jag gör
Hehe, dom som säger att den är skit vet inte vad dom pratar om![]()
Känslan och kärleken till klockor delar vi säkert, men jag känner mig som Sydkorea/USA och ni Seiko grabbar som Nordkorea, kanske inte världens mest PK jämförelse. Sedan gillar ju vissa att provocera här inne, ta nu denna tråd med en nypa salt. Den ser ju iaf fin ut på bild!![]()