Yeah baby yeah!!!Nej jag kan inte hålla mig, här är objektet jag funderar på, en 105.003-65.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yeah baby yeah!!!Nej jag kan inte hålla mig, här är objektet jag funderar på, en 105.003-65.
Ja jävlar, fick ståpäls av några där...En del riktigt fina Omega-tavlor där.
Riktigt härlig samling. Hittade min gamla Breitling där Ser ut att vara i ett lika gott skick fortfarande. Köper du inte Speedyn så kan du väl förmedla kontakten, blev riktigt sugen på en speedy, såg fin ut!
Korrekt, finns som civila också.Finns kanske även som civila, men de jag sett har varit från svenska flottan.
Nej jag kan inte hålla mig, här är objektet jag funderar på, en 105.003-65.
Kan du lägga ut orden lite? Inte alla militäruren som är märkta heller vad jag vet.Korrekt, finns som civila också.
Riktigt trevlig...Gissar att du tänker på den med vågig struktur? Såg grymt fin ut i verkligheten