• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En ny klocka for max €4000

Severus

Breitling
Ja, jeg tyckter også at IWC har lidt af sin egen design stil som gör dom väldig speciel. Dog har IWC klockor tit for stor flade (areal) så den känns klantig på handen. Den andre sak er naturligvis prisen på en IWC :lol:

Tyckter også at Tudor heritage black bay och Breitling heritage er två svåra valg ;) begge klockor er fina men Bretling kännes lidt mere stilig mens Tudor er noget mere fräk ;)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Severus skrev:
Ja, jeg tyckter også at IWC har lidt af sin egen design stil som gör dom väldig speciel. Dog har IWC klockor tit for stor flade (areal) så den känns klantig på handen. Den andre sak er naturligvis prisen på en IWC :lol:

Tyckter også at Tudor heritage black bay och Breitling heritage er två svåra valg ;) begge klockor er fina men Bretling kännes lidt mere stilig mens Tudor er noget mere fräk ;)

Tudor har blivit riktigt intressanta för min del, speciellt Pelagos och Black bay. Superocean Heritage är också kanonfin på den där meshlänken. Det här med klockor börjar bli sjukligt... Hur kan ett intresse spåra ut på detta vis? :p
 

Severus

Breitling
Vet du nogle steder / butikker i Sverige hvor man kan se Tudor? Jeg tror at jeg aldrig har stött på en Tudor i en urforretning :? .
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Severus skrev:
Vet du nogle steder / butikker i Sverige hvor man kan se Tudor? Jeg tror at jeg aldrig har stött på en Tudor i en urforretning :? .
Malmö, Hesingborg, Västerås och Stockholm kanske eventuellt någon mera stad.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: En ny klocka for max €4000

Severus skrev:
Vet du nogle steder / butikker i Sverige hvor man kan se Tudor? Jeg tror at jeg aldrig har stött på en Tudor i en urforretning :? .

Hours på Emporia i Malmö har några Tudor, men jag vet inte vilka modeller...
 

Severus

Breitling
Tack for svar Camo00 og 80talisten :) det er länge siden jag var inde på "almindelige" urbutikker men jeg vil da helt klart komme forbi Emporia til helgen for at kolla på Tudor, det blir min förste besög på Emporia :cool:
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Tycker alla sågar mitt förslag lite väl snabbt :).

Ska tänka efter om jag kan komma på ngt bättre. Förmodligen inte :).

Lycka till!
 

Ajax

Omega
Re: Sv: En ny klocka for max €4000

Givetvis är det en AT8500 du ska ha, gärna med blue dial. Dressigt värre :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
leben skrev:
Tycker alla sågar mitt förslag lite väl snabbt :).

Ska tänka efter om jag kan komma på ngt bättre. Förmodligen inte :).

Lycka till!
Hehe mitt förslag var ju också lite kritiserat på grund av höjden på den :p fast Ploppen kan nog passa med skjorta också! :)
 
Topp