Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis hämtat ut denna 2576 på posten.
Fruktansvärd fixoflex med hudavlagringar och noll passform mot boetten
Glaset är ganska repigt men därunder ser tavlan ut att vara i bra skick!
Tyvärr inte med korrekt krona men det är ju en baggis att få tag på och byta vid service. Boetten ser enligt mina otränade ögon ut att kunna vara opolerad?
Den förtjänar bättre bilder men det får bli en ljusare dag.
Tack!Riktigt fin! Ser opolerad vad jag kan se, bra köp!
Tack!
Har tänkt att kosta på den ett fint läder. Några bra förslag på vad som kan tänkas passa?
Tack!
Har tänkt att kosta på den ett fint läder. Några bra förslag på vad som kan tänkas passa?
Nja, får nog bli något läder alt. försöker jag hitta en Omega BoR.Perlon kanske ? Om man gillar det . Inte Classes bara
Är nog beredd att hålla med, det känns som att det mesta funkar till den.Typ allt passar. Bär min på ett brunt cordovan för tillfället. Ljusbrunt är riktigt snyggt. Då boetten är lite kraftigare tycker jag man skall ha ett lite grövre band, gärna ostoppat.
Är nog beredd att hålla med, det känns som att det mesta funkar till den.
Japp!Är det 18 mm band ?
En skönhet! Bär den stolt.Apropå hammarurverk. Morfars bumper och jumbo. Ref 2493-3. 1947-1950 tror jag. Fick sig en fin service och ett enkelt NOS-armband av @solex . Sitter som ett smäck - både till kostym och tisha.
Bra val av modell, en favorit. Mycket välbyggda med fina verk, kraftiga skruvboetter och lite större boett. Att det sedan är en av de allra billigaste får mig att fundera på vad folk egentligen söker?