• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En svensk Panerai Boutique Edition

Vad hände med denna?
Hittills…
En viss komplikation har uppstått pga en norsk frifräsare som initierat och fått igenom någon sorts Nordic Edition ingen iaf här i Sverige efterfrågat eller informerats om förrän den mycket lokalt presenterades i vissa norska kanaler. Inte någon part, vare sig bland oss Paneristi eller i det svenska återförsäljarledet informerades öht. Modellen bygger på 915 med vissa unika graveringar…

Hittills…
En viss komplikation har uppstått pga en norsk frifräsare som initierat och fått igenom någon sorts Nordic Edition ingen iaf här i Sverige efterfrågat eller informerats om förrän den mycket lokalt presenterades i vissa norska kanaler. Inte någon part, vare sig bland oss Paneristi eller i det svenska återförsäljarledet informerades öht. Modellen bygger på 915 med vissa unika graveringar…
... och i den här delen av forumet gillar vi inte komplikationer. Sorry, too soon.

*blir bortledd av män i vita rockar skrikandes "BASE IS ACE!!"

Hittills…
Juste hade förträngt den redan, tack för du kom ihåg!

Hittills…
PAM00915_3-1024x566.jpg

Någon som sett någon bild på modellen?

Vad jag undrar är vilka de där 30st svenskarna är som skaparen av den här modellen har sagt att han har som försäljningsunderlag i Sverige... jag tror inte det är vi.

Vad jag undrar är vilka de där 30st svenskarna är som skaparen av den här modellen har sagt att han har som försäljningsunderlag i Sverige... jag tror inte det är vi.
Inte fan är det vi, vi har ändå samtalat med norrmännen om det (ja jag vet är du är med i den chatten tänkte bara förtydliga för resten)

Måste vara kunder till Nymans med dotterbolag som hakat på för inte är de någon härifrån

Tillbaka
Topp