Grattis och välkommen in i upptäckargemenskapenNybliven medlem i detta sällskap!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och välkommen in i upptäckargemenskapenNybliven medlem i detta sällskap!
![]()
Tack & bock!Grattis och välkommen in i upptäckargemenskapen![]()
ARMBAND vid klockan!!Det va även mitt senaste förvärv så jag förstår dig! Är nykär i min, hopppas du blir lika glad för din. Här kommer några bilder
![]()
![]()
![]()
![]()
2015…. KomigenARMBAND vid klockan!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja tycker man om helt meningslöst slitage så...2015…. Komigen
Jag trycktestade min förra sommaren för att den aldrig varit servad innan med ok resultatInne på tredje sommaren nu (fjärde sedan senaste servicen). Verkar enligt testerna gå bra men den får nog åka in för en täthetsservice snart. Hur ofta brukar ni lämna in era?
![]()
Ja ett trycktest känns ju lite bättre även om det inte är ngn garant.Jag trycktestade min förra sommaren för att den aldrig varit servad innan med ok resultat
Sen servade jag den i vintras så kände att jag inte behövde trycktesta inför denna sommaren
Men är kanske något man borde göra inför varje sommar om man inte vill riskera något?
Efter service borde man väl inte behöva trycktesta på ett par år? Om man brukat den ”normalt”.Jag trycktestade min förra sommaren för att den aldrig varit servad innan med ok resultat
Sen servade jag den i vintras så kände att jag inte behövde trycktesta inför denna sommaren
Men är kanske något man borde göra inför varje sommar om man inte vill riskera något?
Håller medEfter service borde man väl inte behöva trycktesta på ett par år? Om man brukat den ”normalt”.
Jag själv hade inte gjort det, men det är också lätt att få en klocka trycktestad.Håller med
Nu när jag servade min i vintras med två års garanti så tycker jag nog inte att jag ska behöva trycktesta den på iallafall två år