• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En trevlig resa....

Bolio

Panerai
Passade på att testa den...

DSC_0902_zpsbb1bc2c5.jpg

En av de klockor jag ångrar mest av allt att jag flippade. Trivdes så bra med den att jag än idag inte förstår varför jag sålde den. Och tavlan med lite grå/grafit inslag är bland de snyggaste som finns.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
En av de klockor jag ångrar mest av allt att jag flippade. Trivdes så bra med den att jag än idag inte förstår varför jag sålde den. Och tavlan med lite grå/grafit inslag är bland de snyggaste som finns.
Den är fantastisk. Trodde inte att jag kunde se skillnad på stål och vitguld faktiskt. Minns att det var något annorlunda med den första gången jag fick den på handleden, den hoppade liksom upp och gav mig en käftsmäll i solskenet.
Andra gången insåg jag att det inte var stål som satt på handleden. :)
 

jabla

Sarlacc
Grattis till Rolex största klassiker! har alltid tyckt den var läcker men tror inte jag kan bära upp den.
Alltid lika trevligt att få exempel på KS-andan. :)
 
Topp