• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En trogen automatisk

Proust

Omega
2-Faktor
Dessvärre har jag inte den turen att bo i stockholm längre, är placerad i Malmö för tillfället. Utbudet är lågt här. Däremot, när du säger det, så ska jag till stockholm snart. Får ta och kika på den då.
 

GurraG

Cartier
Dessvärre har jag inte den turen att bo i stockholm längre, är placerad i Malmö för tillfället. Utbudet är lågt här. Däremot, när du säger det, så ska jag till stockholm snart. Får ta och kika på den då.


Köpenhamn verkar inte ha nå'n Hamilton AD heller tyvärr. Det har ju dykt upp ett gäng andra bra förslag i tråden så du hittar nog nå't du gillar.

En kompis till mig brukar alltid tipsa om Oris (http://www.oris.ch) också, lite ovanligare och kanske lite roligare. Tyvärr också lite dyrare om du köper från en AD, men dom har ÅF i Malmö.

Lycka till!
 
Topp