• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En vit avhållsam januari - Vilka klarar av att ha samma klocka hela januari?

Kugghjul

Silver
Inspirerad av en youtubepersonlighet tänkte jag vi kunde ha samma avhållsamhetstävling på Klocksnack. :angel:

Det hela går ut på att man väljer en klocka, och sedan har denna och enbart denna klocka hela januari 2018.

Vilka är med och vilka klarar av tävlingen? :)

Vilka "åker dit"? :eek:

Inga ursäkter! (förutom om de är kreativa och bra!)

Senast ändrad:
Inga problem. Jag har ju varit owg i några år(inte nu längre) så jag sätter Explorern på armen och kör. En månad går fort :happyhappy:
DSC_0442.JPG

Senast ändrad:
Inspirerad av en youtubepersonlighet tänkte jag vi kunde ha samma avhållsamhetstävling på Klocksnack. :angel:

Det hela går ut på att man väljer en klocka, och sedan har denna och enbart denna klocka hela januari 2018.

Vad bär du för klocka Kuggis?

Då är nog inte den här tråden något för dig. Du får starta en egen nyårstråd typ:
"2018! 30 klockor på 30 dagar" :)
Det är i princip så jag kör! Jag undviker att bära samma klocka två gånger på en vecka! Är det en jag gillar lite extra, typ Reverso, så åker den på en gång i veckan.

Detta är väl inget rehabcenter? :D
Detta är ett forum där vi mer eller mindre är beroende. Så då vill man spela ut sitt beroende. Jag lovar att köpa minst en klocka till under januari. :cigar:
När soss hämtar mig för mina barn far illa pga mina klockor så är jag på ;)
Men tråden är kul och jag ska följa och se hur många som inte är OWG som faktiskt har disciplinen.

Finns förvisso bra kandidater till en månad men inte en chans, innebär jag kommer tröttna på den klockan och vilja flippa... Plus kommer säkert vilja köpa något i januari :D

Detta är väl inget rehabcenter? :D
Detta är ett forum där vi mer eller mindre är beroende. Så då vill man spela ut sitt beroende. Jag lovar att köpa minst en klocka till under januari. :cigar:
När soss hämtar mig för mina barn far illa pga mina klockor så är jag på ;)
Men tråden är kul och jag ska följa och se hur många som inte är OWG som faktiskt har disciplinen.
Word bro!

Hämtar min speedy PRO 3e Jan. Misstänker den får mkt handledstid, skall ju prova en del remmar på den också. Måste jag då vara klocklös 1-2e?

Fan kugghjul, kunde inte alla dina inlägg vara av den här kalibern - grymt kul ide! Kudos!

Tillbaka
Topp