Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Annars kan man ju byta klocka varje timme? Lite jobbigt om man är på en arbetsplats, men kanske något att prova en helg? Det skulle nog reta gallfeber på en och annan "respektive" att ställa klockan att ringa varje timme för klockbyte? Inte minst mitt i natten?Då är nog inte den här tråden något för dig. Du får starta en egen nyårstråd typ:
"2018! 30 klockor på 30 dagar"![]()
Varför inte?Varför?
Jag hade bestämt klockan jag tänkte köra men jag är nära att "åka dit" redan idag, så min försöksperiod börjar inte så bra!Detta är väl inget rehabcenter?
Detta är ett forum där vi mer eller mindre är beroende. Så då vill man spela ut sitt beroende. Jag lovar att köpa minst en klocka till under januari.
När soss hämtar mig för mina barn far illa pga mina klockor så är jag på
Men tråden är kul och jag ska följa och se hur många som inte är OWG som faktiskt har disciplinen.
Nja, det räcker inte. Men om du gör en utskrift av klockan och sätter den runt handleden 1-2 jan är det ok.Hämtar min speedy PRO 3e Jan. Misstänker den får mkt handledstid, skall ju prova en del remmar på den också. Måste jag då vara klocklös 1-2e?
Tack! Som alla genier är jag lite ojämn, men tyvärr kan jag inte ta ansvar för när den breda publiken inte förstår briljansen i allt jag gör!Fan kugghjul, kunde inte alla dina inlägg vara av den här kalibern - grymt kul ide! Kudos!
Jag är lite inne på samma linje. Helt ok att äga 2 klockor. Men nu är jag sugen på en tredje men det är nånting som tar emot att äga flera stycken... Jag är nog ganska mycket av en owg trots allt.Om det innebär att bara äga en klocka i taget så, no problems. Nu flippade jag iofs en Aerospace den 4:e och skaffade i samma veva min Avenger som är min enda klocka. Klarar inte psykiskt av att äga fler klockor samtidigt längre, jag har försökt.
Inte ofta man får känna sig unik men här på KS gör jag fan det
![]()
Här också, har köpt 3st klockor i januari.Här rullar det på...
![]()
Haha, härligt. Hade jag pengar så... man kan ju trade’a oxå förstås men jag vägrar sälja explorern.Här också, har köpt 3st klockor i januari.![]()
No probs! Det är nya tider nu!!!Haha, härligt. Hade jag pengar så... man kan ju trade’a oxå förstås men jag vägrar sälja explorern.