• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Endast tills imorgon: Seiko 7005-8050 (Proof Dial) från 1969 3100Kr!

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
OBS DENNA ANNONS DRAS TILLBAKA IMORGON FREDAGEN DEN 5e om ingen slagit till innan dess..

Sista Pris! 3100 kr Skickat Seiko 7005-8050 från 1969 3500kr Tillfällig prisbump 3300 kr skickat!
37mm men bärs ngt större på grund av formen på boetten. En optimal dressdiver!
Nyservad av en riktig Seiko expert (pma för info) i slutet av 2015.
Vill bredda lite i samlingen.
Min troligtvis "finaste" klocka får därför ryka pga att jag har en annan 7005a som jag av olika skäl bara inte kan/vill sälja.
Klockan är från första tillverkningsåret 1969 och har därmed den för modellen mycket ovanliga "Proof" tavlan. Mig veterligen så tillverkades den bara under detta år.
Skicket är riktigt bra (se bilder). 7005 är i mitt tycke kanske den mest underskattade Seiko klockan. Lite Swirls och brukspår men inget värt att nämna. De här växer inte på träd mina damer och herrar.
Byten: Gärna. Vintage Seikodykare eller tillbehör pengar upp eller ned. Även öppen för andra förslag.
Retur: Nej om vi inte gjort upp om det på förhand.
70051.jpg
70052.jpg
70053.jpg
 
Senast ändrad:
Topp