• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Epoch tråden

Watchie

Diamant
2-Faktor
Epoch tråden:
Mysko att det ej startats tidigare
Epoch startades för drygt 20 år sedan av Mikael Sandström - som även är en av grundarna av Sjöö Sandström.
Mer info:
Jag fastnade direkt för deras Deep Diver, riktigt toolig och gedigen pjäs 😎.
Fram med era Epoch dinkor 😊.

IMG_0837.jpeg

Har klämt på dom några gånger inne på Watches of Scandinavia men inte riktigt fastnat för någon. Däremot tycker jag "northern lights" är riktigt ball!

1000008797.jpg

Vad tycker ni om Epoch’s kommande MD Pulsograph? Såg den på Stockholm Time!
Är det Epoch’s svar på S&S Royal Steel Chronograph?

Bilagor

• image1.jpeg
    image1.jpeg
    69.7 KB · Visningar: 21
  • att.X1Yutd-0vPpF7CbrN5_SoaElolIY-vaW72nejQfkaUg.jpeg
    att.X1Yutd-0vPpF7CbrN5_SoaElolIY-vaW72nejQfkaUg.jpeg
    134.7 KB · Visningar: 25
  • IMG_5543.jpeg
    IMG_5543.jpeg
    619.5 KB · Visningar: 22
  • IMG_5544.jpeg
    IMG_5544.jpeg
    671.4 KB · Visningar: 39
Vad tycker ni om Epoch’s kommande MD Pulsograph? Såg den på Stockholm Time!
Är det Epoch’s svar på S&S Royal Steel Chronograph?
Såg den också där och tyckte den var grym. Älskar konceptet med pulsometer istället för tachymeter. :)

Däremot kändes ingen av tavlorna helt klockren, den "kopparfärgade" var bäst tyckte jag.

Priset var 28450 med 15% rabatt under mässdagen. Den orangea tror jag är limiterad till 100 men håller med @Nopplis att kopparfärgade var snyggast. Men det är väl bara en tryckt tavla dvs inga handlagda index/siffror, någon som vet om S&S chrono har det?

Jag gillar den här. Nån som har erfarenher av deep divern?

Jag gillar den här. Nån som har erfarenher av deep divern?
Jag har en av de 25, haft den sen den släpptes. Valde till delta 8 en robust dykare och med länken tycker jag den kommer till sin rätt👍

Tillbaka
Topp