Capital var grym, har haft den både i stål och guld. Guld är magisk men tyvärr inte min färg. Tavlan på Chronolink är silver.Capital är ju grym!! Förstår att de är saknade. Inte sett så många Chronolinks med den vita tavlan, riktigt fin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Capital var grym, har haft den både i stål och guld. Guld är magisk men tyvärr inte min färg. Tavlan på Chronolink är silver.Capital är ju grym!! Förstår att de är saknade. Inte sett så många Chronolinks med den vita tavlan, riktigt fin![]()
Woooow vilken trioJag uppdaterar det gamla ämnet! Det tog mig mindre än tre år att hitta tre perfekta klockor för att tillfredsställa min passion för klockor. Min favorit tre: Rolex - för dess mångsidighet och tillförlitlighet, Reverso - för sin design och historia, och Lange - ord är överflödiga här.![]()
Jag har två och ett halvt år med Batman, de andra två jag har köpt de senaste månaderna. Under tiden fanns: Omega SMPc, Omega Vintage, Sub odated, Montblanc Heritage och ExII. Jag tror att dessa tre kommer att stanna kvar längre.Woooow vilken trioHar du kvar samtliga?
GMT Batman och Lange, två klockor som de flesta bara får äga i sina drömmar, långt ifrån det än så länge.
Inte dåligt, känns som att de kompletterar varandra väl. En riktigt dröm-trio, minst sagtJag har två och ett halvt år med Batman, de andra två jag har köpt de senaste månaderna. Under tiden fanns: Omega SMPc, Omega Vintage, Sub odated, Montblanc Heritage och ExII. Jag tror att dessa tre kommer att stanna kvar längre.
Snygg trippelFår lov att uppdatera min egna lista, nu när lite nya klockor har passerat så här ett halvår senare.
Min topp-3 är numera:
1. Sjöö Sandström Chronolink![]()
2. Omega Ploprof 600![]()
3. Tudor BB58![]()
En mycket stark uppsättning - samma företag som min. Modeller förmodligen ännu mer topp än min.Mina 3 favoriter som jag vill ha kvar för alltid![]()
Min herre har god smak!En mycket stark uppsättning - samma företag som min. Modeller förmodligen ännu mer topp än min.
Har du kvar någon?Tre olika eror och tre hyfsat olika klockor. Om man nu gillar vintagerollar.
![]()
![]()
![]()
GMTn. De andra har blivit andra klockor.Har du kvar någon?