Blir en självklar trio i mitt fall...
Samma här, dvs två IWC och en klocka till ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir en självklar trio i mitt fall...
Samma här, dvs två IWC och en klocka till ...
Vackert! laketwig
Kom precis på att jag också fått en trippel nyss...
Mina tre huvudklockor, lika nöjd med alla!
Ny favorit trippel
Det är ingen tävling. Det har ingen i starten och i vekligheten "behöver" man ju bara en.
Kom på att jag har ju en trippel av tripplar...
Och en bonusbild på den Rolextrippeln som jag byggt upp under året
Snyggt! Vad är det för ref på din rolex air-king?
Kom på att jag har ju en trippel av tripplar...
Och en bonusbild på den Rolextrippeln som jag byggt upp under året
Fantastisk 1016! Cordovanband?
Jättefin på rivitlänken också men jag tycker verkligen den modellen gör sig bra på Cordovan/läderband.Tack! Det är en väldigt fin 1016 Gilt. Och yes, det är ett Cordovan den sitter på. Jag gillar den kombinationen även om de flesta här tycker den ska upp på länken..
Tack! Det är en väldigt fin 1016 Gilt. Och yes, det är ett Cordovan den sitter på. Jag gillar den kombinationen även om de flesta här tycker den ska upp på länken..
Ja upp på länken. Jag ser inget barbour-tema i det där armbandet. Snarare:
Och jag som är en OWG...
Grymt snygg klockhållare!
Är inte speciellt aktiv i postandet här men desto mer frekvent i "tittandet".....
Har noterat att det det tenderat att bli lite väl mycket enkelspår både vad gäller
de som postar och ämnena (typ mycket OT etc...). Därför väljer jag att att utmana
Er i en "vilka är era bästa tripplar" alltså era tre klockor som ni tycker bäst om i
Er samling. Ingen tävling alls låt oss bara få nöjet att se roliga kombinationer i tretal
Här är mina:
O så väljer jag att avsluta med en dubbel...
Kom igen nu o visa era tripplar!
/Henrik