En annan trio:
Fin trio aurum, guldisen är en fräck sak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En annan trio:
Väldigt fina! Har sneglat en del på just Nabucco och gillar verkligen dess design. Hur känns de på? Känns de väldigt stora?Ett underskattat märke är Raymond Weil. Jag gillar skarpt deras modellserie Nabucco. Jag "sitter" därför på tre Nabucco-modeller. De har ett bra urverk från ETA modell Valjoux 7753. Urverket ETA/Valjoux 775X finns att hitta i betydligt dyrare märkesklockor så som Breitling,Tudor, Baume & Mercier, Franck Muller, IWC mfl..
En uppdatering i trippeltråden nu när alla är hemma igen.
Temat är nog "lika/olika".
I'm a man with a one track mind...
Man ser en röd tråd. Svårt att välja på morgonen?En uppdatering i trippeltråden nu när alla är hemma igen.
Så du kör Explorern som beater? Eller vilken har du när du grejar eller har en karatefylla?Den enda trippeln, och de enda klockorna
Explorern är ny för mig, så den får all tid just nu...nykter som onykterSå du kör Explorern som beater? Eller vilken har du när du grejar eller har en karatefylla?
Tack! Är själv väldigt förtjust i indexen, och gillar avsaknaden av veckodagsvisning. Var egentligen på jakt efter en ljustavlad datejust 1600 när den dök upp, men har aldrig ångrat köpet. Dessutom blev halva budgeten kvar.Snygg GS där!
Damn vilket trippel!!En uppdatering i trippeltråden nu när alla är hemma igen.
Ett viktorianskt townhouse är också ett radhus...sagolik trio!Min vintagetrippel, så fin så det värker i bröstet!
2915
Gilt explorer
Fågel fenix Reverso
Pax för den vänstra!Just nu är detta min favorittrippel! Lika men ändå olika!
Min vintagetrippel, så fin så det värker i bröstet!
2915
Gilt explorer
Fågel fenix Reverso
Briljant. Du har en vintagesjäl, Omen! Fläder mig att se.Det ändrar sig hela tiden, men just nu har denna trippel mognat fram.
Ref:18078-79, 1675/8-78 samt 1680-69 meters first.
ett flygfoto över trippeln...en så kallad "bombmatta".
Trevlig kväll!
Tack! jag kryper fortfarande men en vacker dag reser jag mig själv upp och börjar vandra på vintagestigenBriljant. Du har en vintagesjäl, Omen! Fläder mig att se.
Tycker du älgar fram på den stigen med den äran.Tack! jag kryper fortfarande men en vacker dag reser jag mig själv upp och börjar vandra på vintagestigen
Pax för den vänstra!
Det ändrar sig hela tiden, men just nu har denna trippel mognat fram.
Ref:18078-79, 1675/8-78 samt 1680-69 meters first.
ett flygfoto över trippeln...en så kallad "bombmatta".
Trevlig kväll!