Ny på KS och tänkte återkoppla Omega service. Efter att nyligen köpt (genom KS) en Omega Seamaster PO 39,5 mm insåg jag att klockan inte gick enl. spec. Eftersom Nyman Ur ligger nära jobbet så kontaktade jag dem och blev ombedd att komma förbi. Så gjorde jag. klockan har 5-års garanti och jag trodde nog att klockan skulle ses över hos dem. Men det enda Nymans kunde göra var tydligen att skicka iväg den och dessutom ville dom ha betalt för administrationen. Jag valde att ta tillbaka klockan och göra det jag borde gjort från början, kontakta återförsäljaren Swatch Group. Beskedet jag fick när jag ringde dom var enkelt. Kom hit med klockan. Efter att lämnat in den vid deras service ställe vid Fridhemsplan förra veckan så fick jag igår tillbaka den inkl. driftprotokoll och ett litet trevligt resetui. Allt gick på garanti. Efter ett dygn verkar den ha en avdrift på mindre än 1s/dygn. bra jobbat Omega!