• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Erfarenhet av Stories Of Time i Stockholm

Japp de är bra !
Men tråden bör kanske ligga i avdelningen

Senast ändrad:
Varit nära på handla där, bra bemött, trevliga och väldigt duktiga. Fått en klocka såld genom dom. Väldigt enkelt.

Senast ändrad:
Köpt flera gånger. Bästa upplevelsen jag haft någonsin! Och då har jag köpt av flera större och mindre handlare i Sverige.

Deal with confidence 🤓

Köpte av @Stories of Time i början av november. Ett proffesionellt och kunnigt mottagande!
Trygg process, bra kommunikation och bjuder på ett gott klocksnack oclså

Jag hörde av mig med en förfrågan om en modell som inte var annonserad och blev uppringd kort därefter. Det gav ett väldigt bra kundbemötande imo!

Kan varmt rekommenderas

Hämtade en Explorer II idag utav @Stories of Time. Har inget negativt att säga. Väldigt ansvarstagande och professionella 😊
@PP watches agerade som mellanhand, stort tack till honom!

Senast ändrad:
Jag är intresserad och har lite frågor, men kunde inte kontakta er direkt. Mvh
Här kan du kontakta via formulär:

Tittade senast på flera alternativ (säljare) för snarlika klockor. Fick bäst intryck av SoT och skippade mina andra planer på köp, väldigt nöjd med köpprocessen och bemötandet. Har än så länge ingen anledning att tro något annat än att jag gjort ett smidigt köp av en fin klocka!

Som feedback skulle jag önska lite mer transparent info kring huruvida något i klockorna bedöms vara utbytt, senare polering eller dyl. Kanske kommuniceras detta i aktuella fall och jag har missat - då blir jag gärna rättad!

Tittade senast på flera alternativ (säljare) för snarlika klockor. Fick bäst intryck av SoT och skippade mina andra planer på köp, väldigt nöjd med köpprocessen och bemötandet. Har än så länge ingen anledning att tro något annat än att jag gjort ett smidigt köp av en fin klocka!

Som feedback skulle jag önska lite mer transparent info kring huruvida något i klockorna bedöms vara utbytt, senare polering eller dyl. Kanske kommuniceras detta i aktuella fall och jag har missat - då blir jag gärna rättad!

Tjena,

Tack för din feedback.

Vi är väldigt transparenta när någon hör av sig till oss gällande en klocka. Vi kan i regel svara på samtliga frågor och ofta med en kommentar gällande proveniens.

Vi brukar för enkelhetens skull ta det när vi har en intressent och se till att man fysiskt har klockan i näven när man tar ett samtal. Vill man se klockor live kan man alltid boka ett möte med oss.

Alles gut,

Bara gott att säga om @Stories of Time! Gjorde nyss en byte/köpaffär med Albin & Co och gick hur bra som helst. Vindsnabb kommunikation, väldigt trevligt bemötande och bra info hela vägen, gör gärna fler affärer!

Tillbaka
Topp