• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Erhol

Jag och en @erhol har gjort bytesaffär med förskottsbetalning åt hans håll. Trevlig kommunikation, sjukt snabb leverans, bra beskrivet och paketerat. Smidigare än såhär blir det inte. 10/10.

Fick napp på en köpesannons.
Köpte en CasiOak av @erhol
Snabb smidig och trevlig deal.
Snabb leverans av mycket välpackat paket.
En Goodguy jag utan tvekan skulle deala med igen.

Köpte två klockor av Erhol. Zelos Swordfish Frost och en Phoibos Voyager sunray blue.Mycket nöjd för köpen av dessa. Affären med Erhol var smidig o allt är perfekt.Tackar Erhol 👍🖐Med vänlig hälsning PaddeAfKussered

Köpte nyare Certina av @erhol ! PostNord tappade bort paketet, men till sist dök det upp. Uret precis som beskrivet. Under hela tiden trevlig kommunikation trots missödena! En riktigt trevlig Klocksnackare som jag gärna skulle göra affärer med igen!

Jag har sålt en Christopher Ward till Erhol. Vi träffades på avtalad tid och plats och gjorde affär. Rekommenderar alla att göra affärer med Erhol! En riktig Good Guy!

Erhol köpte en Certina av mig. Hade inga tidigare referensen men han litade på mig och blev min första referens!
Tack för en smidig och problemfri affär! Rekommenderas starkt!

Köp - mycket nöjd -> klocka motsvarar helt beskrivning från erhol. Trevlig och kunnig, snabb och säker leverans. Bästa rekommendation av säljare erhol ⭐⭐⭐

Tillbaka
Topp