• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Eric Jajjamensan P

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Måste ge Eric en STOR applåd.
Efter en affär så kom det till kännedom för oss båda att klockan i fråga hade problem med verket och detta fixade Eric utan några som helst problem eller tjafs.
En FANTASTISK service, med gott tålamod gentemot mig samt bra och informativa svar i PM. ALLT löste sig perfekt.

200% GOODGUY!
 

PartiSan

Cartier
2-Faktor
Sålt klocka till Eric, och vågar nästan påstå att smidigare än så här blir det inte. Han var rak på sak, snabb och uppriktig! Uppskattar verkligen hela hans approach!
100% GG!!
 

N1cklas

Omega
Köpte en Dagaz thunderbolt av Eric! Allt va 100 % från kontakt till levererad klocka. Standup guy som jag skulle rekommendera alla dar i veckan. Rånöjd.
 

kalles888

Cartier
Har gjort en jäkla massa klockaffärer med @Eric Jajjamensan P och jag måste säga att jag hade ÖNSKAT att alla inne på KS var lika enkla som honom! Finns aldrig några krångel och allt är precis som utlovat om inte bättre!

Jag vet att hans annonser kan vara lite hårda för vissa men han är grym!!

Så med det sagt! 2000% Good guy!!!!
 

JA37

Breitling
Mycket nöjd med allt ifrån klockan, emballage och hur generös du var med extraband. Absolut GG. Speciellt med tanke på att jag bad dig sitta på klockan under en långresa. Stort tack för en riktigt lyckad affär!
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Har köpt klocka av Eric nu i dagarna.
Klockan överträffade beskrivningen!!
Allt gjordes snyggt!!
Kan inte annat än rekommendera Eric!!
Kommer vilja göra fler affärer med ovanstående!!
Allt ni kan förvänta er av en goodguy!!
 

KJS79

Cartier
2-Faktor
Köpt en Zodiacdykare av Eric. Mycket trevlig kontakt och smidig affär. Extra plus för att han roddar den mysigaste sekten på hela KS. Rekommenderas.
 

pb_90

Omega
Köpte en Zodiac (så klart) av Eric och han var grym! Skickade klockan direkt och gav fullt intresse i att allt skulle bli så bra som möjligt! Rekommenderas! :)
 

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Köpte en fantastiskt Zodiac Super Sea Wolf av Eric. Mannen besitter en outömlig källa av kunskap i ämnet Zodiac och vår F2F affär var en trevlig upplevelse. Kommer definitivt köpa fler dinkor av den mannen om tillfälle ges. Leta upp betydelsen av Goodguy på en söktjänst nära dig så hittar du antagligen en bild på honom...
 

manhag2

Omega
Försökt göra affär med @Eric Jajjamensan P
Efter att jag frågat om lägre pris (fortfarande mer än marknadspris) blir ovanstående arg och skriver surt sms. Avböjde därför affär helt och ovanstående hängde ut mig i GG-tråd.
Tråkigt, verkade som väldigt trevlig kille till en början!
 
Försökt göra affär med @Eric Jajjamensan P
Efter att jag frågat om lägre pris (fortfarande mer än marknadspris) blir ovanstående arg och skriver surt sms. Avböjde därför affär helt och ovanstående hängde ut mig i GG-tråd.
Tråkigt, verkade som väldigt trevlig kille till en början!
Döm själva: https://klocksnack.se/threads/manhag2.88024/#post-2439087
Jag står för det och menar att jag använt referenstråden som den är avsedd.
 
Topp