• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

ERIKSON URHANDEL Inbjudan

ERIKSON URHANDEL

Richard Dahlgren

Bästa Klocksnackare,

Snart kommer vi ha vårt "mysigaste" event för året och det är matlagning i Kungsträdgården.
Som tidigare år bjuder vi även in ett antal av er KSare.

Ni anmäler er i denna tråd och kommer erhålla ett PM om ni är en av de utlottade.
Har du varit på detta event tidigare år, lämna då över "platsen" till en vän på forumet som inte ännu fått uppleva denna härliga kväll.

Väl mött och lycka till!
Richard Dahlgren

SMAKA PÅ STOCKHOLM 2019.PNG

Bilagor

• SMAKA PÅ STOCKHOLM 2019_.png
    SMAKA PÅ STOCKHOLM 2019_.png
    91.2 KB · Visningar: 1
Deltar gärna!

// Såg nu att man ska överlåta platsen till annan om man själv deltagit under tidigare år. Så jag avstår.

Jag kommer gärna.
En anledning att besöka Kgl Huvudstaden. Härligt

Uppdatering
Måste åka söderut denna dag. Får tyvärr dra tillbaks mitt intresse.

Senast ändrad:
Va där förra året! Grymt trevligt för både mig och min sambo! Hade gärna gått igen men lämnar platsen till er andra!

Hade gärna kommit i år igen men lämna glatt stafettpinnen vidare till någon ny lycklig vinnare!!!;) Hoppas ni får precis lika trevligt i år, men kanske inte riktigt lika varmt.....:dead:

Bästa Klocksnackare,
Trevligt att så många vill komma. På måndag drar vi de vilka är välkomna och då i första hand de vilka inte varit med tidigare.
Tills dess önskar jag er alla en kommande trevlig helg!
Återigen så var detta otroligt trevligt. Så är det så att ni saknar några deltagare så är det bara att Ni hör av Er!! ;-)

Bästa Klocksnackare,
Då har vi genomfört utlottningen och ni som är välkomna nu på lördag har erhållt ett PM. Det jag önskar få tillbaka från er är ett svar Att ni fortfarande kommer och ert fullständiga namn. Ser fram emot att träffa er på lördag!
Jag har gjort en väntelista på er övriga, så blir det avhopp så återkommer jag med en extra utlottning.

Bästa Klocksnackare, hoppas ni hade en trevlig kväll tillsammans med våra kunder och oss själva. Själva tycker vi kvällen var mycket trevlig och stämningen på topp.
Kanske var detta sista gången vi har detta event, vilket skulle vara tråkigt, men Smaka på Stockholm ändrar sin inriktning och där detta inte längre passar in. Oavsett, de gångna sex åren har varit hur roliga som helst, så minnet finns kvar;-) Bifogar lite bilder från årets event.
Smaka 9.jpg
Smaka 1.jpg
Smaka 8.jpg
Smaka 7.jpg
Smaka 6.jpg
Smaka 5.jpg
Smaka 9.jpg
Smaka 1.jpg
Smaka 8.jpg
Smaka 7.jpg
Smaka 6.jpg
Smaka 5.jpg