• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

erow

erow

Patek
2-Faktor
Om du gjort affär med mig skulle jag uppskatta en rad om detta
Tack till ks och alla användare för ett väldigt trevligt forum!
 

mackan_108

Cartier
Köpte en Tissot av Erow jag letat efter länge!
En vän plockade upp den som bor i samma stad, snabbt smidigt och bra kommunikation! 100% GG i min bok!
 

MattNatt

Cartier
Köpt av Erow. Gjort ett 100-tal affärer här på forumet o Erow var en av de bästa jag haft att göra med. Topp på alla vis! :):):)
47772BA5-0E72-4AF2-9143-641E677D33EE.jpeg
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt vintageklocka av @erow i en väldigt smidig affär med god kommunikation. :) Inga konstigheter !
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Köpte en klocka f2f av @erow, mycket trevlig affär från början till slut.
Har bara gott att säga, goodguy!
 

Mojbjörn

Cartier
Köpte en klocka i 35k klassen f2f av @erow . Har bara gott att säga! Klockan var i bättre skick än beskrivet.
Mycket smidig affär och ett bra bemötande! Gör gärna affär igen :)
100% GG!
 

Tomas._

Breitling
Köpte Speedmaster på distans!
Mycket nöjd! Bra på alla sätt! Klockan i beskrivet skick. Kort och gott, jag skulle gärna göra affär med erow igen. 100 GG.
 

SportRolex

Cartier
2-Faktor
Köpte en Rolex av @erow f2f, mycket nöjd med klockan och skicket som angivets i annonsen, väldigt trevlig säljare och bra bemötande!
Rekommenderas 100 % GG
 

Ardleopard

Omega
2-Faktor
Köpte en Seiko av @erow på distans. Mycket trevligt och professionellt bemötande från start till slut, snabba svar, bra bemötande över telefon och mycket smidig affär. Skickades som utlovat: fint paketerad via postnord rekommenderat. Erow är en 100% good guy.
 

Stoffe-Sebbe

Rolex
2-Faktor
Köpte en Tudor BB58 av @erow på distans, angenäm, trevlig affär och kommunikation. Kan bara säga 100% GG i min bok!
 

Bilagor

  • 62C24DD5-0BF1-480B-9400-A3B3DBEDB260.jpeg
    62C24DD5-0BF1-480B-9400-A3B3DBEDB260.jpeg
    54.3 KB · Visningar: 4
Köpte en Certina av Erow och allt gick fint, bra kommunikation, korrekt beskrivning, snabb frakt. Rekommenderar
Edit: Karln är trevlig prata med också.
 

Geparden

Audemars
Köpt klocka på distans. Gick mer än galant med snabb kommunikation och leverans av väl beskriven produkt. Skulle inte tveka en sekund på att göra nya affärer med @erow om tillfälle gavs. Good guy i min bok!
 

Rymdhamstern

Panerai
Gjort en klock-affär i 50tkr-klassen i form av byte och mellanskillnad (från mig) på distans med @erow. Allt funkat perfekt och varit genomtrevligt. Gör mer än gärna fler affärer. 100% GG.
 

Jrooth

Cartier
2-Faktor
Köpt Tudor på distans av @erow
En otroligt smidig affär från start till mål på bara ett par minuter. Gör gärna affär igen. Tack för det!

/J
 
Senast ändrad:

Rymdhamstern

Panerai
Gjort ännu en affär med @erow
Denna gång köpte jag en klocka i 20tkr-klassen på distans. Allt funkade perfekt och var lika trevligt, smidigt, etc som förra gången.
Gör mer än gärna fler affärer. 100% GG
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt klocka på distans av @erow, mycket trevlig affär från början till slut. Helt klart 100% GG som jag gärna gör fler affärer med🙂
 

flowstate247

Omega
2-Faktor
Traded watches with @erow and it was all smooth sailing. Clear and prompt communication, the item was very well packaged and out of the box it was everything that was promised! 100% goodguy!
 
Topp