Om jag startar försäkringsbolag så vore du min drömkund.Ja gissa varför premien är så hög..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag startar försäkringsbolag så vore du min drömkund.Ja gissa varför premien är så hög..
Fick 4 invaliditet på min fotled.. Oklart hur jag ska använda det till min fördel i jobbintervjuerBara bruten fotled och det räknas knappt som nedsatt om inte foten rök på kuppen
Du verkar ändå inte förstå.. men du är troligtvis deras drömkund idag.Om jag startar försäkringsbolag så vore du min drömkund.
Du raljerar över att jag inte skulle begripa vad? Jag skrev med innebörden att man givetvis ska få sin ersättning som man har rätt till enligt de villkor som var skälet till att man överhuvudtaget tecknade försäkringen. Ska man avstå det menar du? Låter märkligt i så fall. Att du tycker det är trams är ju helt ointressant för personen som tecknat försäkringen.Du verkar ändå inte förstå.. men du är troligtvis deras drömkund idag.
Hahahah var nog lite trött när jag skrev det där skrattade faktiskt högt åt mig själv nu ska självklart stå 16k hahahahah fyfan..16 miljoner för ett ärr på örat?
Sign me up för öronärr...
Jag fick ca 8K för ett litet ärr på 3 stygn under ögat.
Jag var kaxig på krogen o fick så jag teg.
I förhör med polis och när jag pratade med försäkringsbolaget så ljög jag lite o sa att jag blev oprovocerat överfallen.
Hade det vart så att jag var onykter så hade jag fått mycket mindre eller inget alls.
Så försäkringsbedrägeri helt enkelt?
Jäklarns, det här skulle man tänkt på när hundens ena huggtand fastnade i näsan för typ 15 år sen...