• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Eterna Matic KonTiki Super 1967

Grattis! Möglig å härlig, you'll make a great couple! :D
Tacktack!
Tack för ett härligt inlägg @Gummo ! Har också kikat på modellen och den står definitivt på min bucketlist.
Tackar! Lååång hinklista;)
Nja, får väl erkänna att jag blev lite orolig när du sålde heuern men nu verkar det inte finnas mycket att oroa sig för!
Hann inte riktigt försvara mitt beslut med Heuern när vi sågs, en intressant ändlänksdiskussion dök upp. Men som du ser inget att oroa sig över!
Grattis till skön mögeldykare! Mycket klocka för pengen IMHO. Hade dock varit ännu grymmare på lädernato ;)

EDIT: Tack för trevlig presentation!
Thanks man! Men jag har förmycket kärlek och empati för att förgripa mig på mina klockor på det sättet.

Mycket bra där!!!
Avis på er som fortfarande handlar klockor ;)
/j
Tack! Lätt fixat. Sälj nåt dyrt å börja om:)
Har även jag haft sug efter en dylik rätt länge. Kul köp! Prisbild på dessa mellan tummen och pekfingret?
Mellan 15-25. En gammal issued med länk eller Olangapo från tiden kanske ännu mer.
Finfin! 5/5 lädernatos.
Nåt fel med din betygsskala! 5 av 5 rostiga dykarknivar menar du va?

Tack för skön läsning. Grattis till en stenhård klocka!:)
Tack :)
Otroligt bra inlägg, fenomenal modell och ett underbart exemplar! Grattis.
Ställer mig på kö!
Tack! Du borde jaga reda på en idf.
Grattis! Mkt trevlig modell. Man kanske skulle skaffa sig en gammal möglig dykarklocka.
Tack du! Ja varför köper du dig inte en gammal dykarklocka? Det skulle väl va nåt :D

Grattis! Härlig patina på en härlig klocka:) Precis så där ska det se ut på en pensionerad toolwatch efter ett hårt liv:D

Underbart inlägg och underbar klocka! sköna bilder! :):):)

(...minns faktiskt exakt samma klocka från tillfället som du startar med... måste ha gjort stort intryck på alla...jag gillar dem också, bär litet pga den lilla tavlan, skulle nog kunna ha en själv trots gentlemannaarmar...)

Senast ändrad:
Tvivlar icke!
Män som slöjdar skapade många habegär :)
Eternan var ett av dom. Grattis till finmöglet.
Tack! Och tack igen för en trevlig läderkväll.
Grattis! Härlig patina på en härlig klocka:) Precis så där ska det se ut på en pensionerad toolwatch efter ett hårt liv:D
Tackar! Ja den som haft den ser ut att ha snurrat några varv på vridringen:)
Underbart inlägg och underbar klocka! sköna bilder! :):):)

(...minns faktiskt exakt samma klocka från tillfället som du startar med... måste ha gjort stort intryck på alla...jag gillar dem också, bär litet pga den lilla tavlan, skulle nog kunna ha en själv trots gentlemannaarmar...)
Thanks! Ja, jag tror den skulle passa herrn.
Tackartackar!

Tillbaka
Topp