Calle med C
Silver
Finfin! 5/5 lädernatos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tacktack!Grattis! Möglig å härlig, you'll make a great couple!
Tackar! Lååång hinklistaTack för ett härligt inlägg @Gummo ! Har också kikat på modellen och den står definitivt på min bucketlist.
Hann inte riktigt försvara mitt beslut med Heuern när vi sågs, en intressant ändlänksdiskussion dök upp. Men som du ser inget att oroa sig över!Nja, får väl erkänna att jag blev lite orolig när du sålde heuern men nu verkar det inte finnas mycket att oroa sig för!
Thanks man! Men jag har förmycket kärlek och empati för att förgripa mig på mina klockor på det sättet.Grattis till skön mögeldykare! Mycket klocka för pengen IMHO. Hade dock varit ännu grymmare på lädernato
EDIT: Tack för trevlig presentation!
Tack! Lätt fixat. Sälj nåt dyrt å börja omMycket bra där!!!
Avis på er som fortfarande handlar klockor
/j
Mellan 15-25. En gammal issued med länk eller Olangapo från tiden kanske ännu mer.Har även jag haft sug efter en dylik rätt länge. Kul köp! Prisbild på dessa mellan tummen och pekfingret?
Nåt fel med din betygsskala! 5 av 5 rostiga dykarknivar menar du va?Finfin! 5/5 lädernatos.
Tack! Lätt fixat. Sälj nåt dyrt å börja om
Mellan 15-25. En gammal issued med länk eller Olangapo från tiden kanske ännu mer.
Nåt fel med din betygsskala! 5 av 5 rostiga dykarknivar menar du va?
Trevlig pjäs...värmer i bröstet....
Underbart inlägg och älskar klockan! Grattis!
mycket bra
Tackar pojkar!!!Den har alltid varit bra och kommer alltid vara bra. Nu är den extra bra hos dig!
J
TackTack för skön läsning. Grattis till en stenhård klocka!
Tack! Du borde jaga reda på en idf.Otroligt bra inlägg, fenomenal modell och ett underbart exemplar! Grattis.
Ställer mig på kö!
Tack du! Ja varför köper du dig inte en gammal dykarklocka? Det skulle väl va nåtGrattis! Mkt trevlig modell. Man kanske skulle skaffa sig en gammal möglig dykarklocka.
En vacker dag!Tack! Du borde jaga reda på en idf.
Tvivlar icke!En vacker dag!
Tack! Och tack igen för en trevlig läderkväll.Män som slöjdar skapade många habegär
Eternan var ett av dom. Grattis till finmöglet.
Tackar! Ja den som haft den ser ut att ha snurrat några varv på vridringenGrattis! Härlig patina på en härlig klocka Precis så där ska det se ut på en pensionerad toolwatch efter ett hårt liv
Thanks! Ja, jag tror den skulle passa herrn.Underbart inlägg och underbar klocka! sköna bilder!
(...minns faktiskt exakt samma klocka från tillfället som du startar med... måste ha gjort stort intryck på alla...jag gillar dem också, bär litet pga den lilla tavlan, skulle nog kunna ha en själv trots gentlemannaarmar...)
Tackartackar!GRATTIS dude
Tack själv!Wow! Tack för dykningen.
Nä precis, med lite tålamod såDen som väntar på något gott... och allt det där. Grattis till fångsten.
Tack! Esoterisk estetik tack för denFullträff hela vägen där vettu! En ljuvlig exemplifiering av patinans esoteriska estetik..