Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi är ett större gäng som tänkte åka, c:a 80 personer, så vi har ringt ned och hört oss för (en av oss är tyskspråkig) för att vara på den säkra sidan men de var väldigt kallt inställda, "vi får se, det kan dyka upp något, svårt att veta, det som står på hemsidan är bara preliminärt". Den inställningen kändes ok när vi började planera resan, i höstas, men nu när det bara är tre månader kvar känns det lite vanskligt.Det finns ju en kalender för detta. http://www.nuerburgring.de/?id=2347 Sen kan iofs banan stängas lite då och då pga olyckor, men det är svårt att gardera sig emot.
Vi är ett större gäng som tänkte åka, c:a 80 personer, så vi har ringt ned och hört oss för (en av oss är tyskspråkig) för att vara på den säkra sidan men de var väldigt kallt inställda, "vi får se, det kan dyka upp något, svårt att veta, det som står på hemsidan är bara preliminärt". Den inställningen kändes ok när vi började planera resan, i höstas, men nu när det bara är tre månader kvar känns det lite vanskligt.
Jag vet också att det är någon form av evenemang planerat de dagar vi ska dit, men om det är något som är en mer allmän bilträff eller om banan ska stängas vet jag inte, och det tycks de själva inte heller veta, tyvärr.
Aha, då förstår jag att ni vill veta. Hur har andra klubbar gjort vid liknande resor? PCS osv borde väl ha koll på det.
Jäklar vad kul att se!
Inga KS-are som varit nere och kört som kan dela med sig utav lite läsning, bilder och kanske videos?
En kul överaskning är ifall man knöglar till armcoräcket så får betala vad det kostar att laga dom. En polare satte sin GT3 i räcket och fick pröjsa 50 tkr för några meter räcke. Som tur var så gick bilen på försäkringen men det sved lite ändå
Jag ska förmodligen (boendebiten måste lösas först) åka ner till det gröna helvetet till påsken. Drar onsdagskväll, för att kunna köra kvällspasset på torsdag.
Fredag och lördag skippar jag. All-in på söndag igen!
Kul! Vad kör du? Om du inte är så kräsen (iofs fräscha rum och bra frukostar) brukar det alltid finnas "zimmer frei" i Adenau och Müllenbach. Annars kan du bo i Koblenz som är en hyfsat stor stad och inte jättelångt bort. Där flyter dessutom Mosel och Rehn samman vilket är lite häftigt.
Glöm inte att dokumentera det väl i denna trådenJag ska förmodligen (boendebiten måste lösas först) åka ner till det gröna helvetet till påsken. Drar onsdagskväll, för att kunna köra kvällspasset på torsdag.
Tack för tipsen. Just nu verkar det bli på Zut Burg. Bra priser och nära till ringen. Gratis Wifi dessutom, då kan jag ju ladda upp en massa bilder här på KS.
Kör ner med min BMW M3 E90 -09 (4.0L V8)
Dödsolycka under VLN Endurance Championship idag tyvärr.
Åskådare blev rammade tydligen.
Såg det, inte första bilflygningen på den banan heller.En GT-R var det
Såg det, inte första bilflygningen på den banan heller.
Jo skittrist är det.Jävla läskigt att en åskådare ryker. Undra hur det gick för de andra fyra? Ska ner 7-10 maj och tänker hålla mig på behörigt avstånd.
Påsktid är det väldigt mycket folk där!Jag ska förmodligen (boendebiten måste lösas först) åka ner till det gröna helvetet till påsken. Drar onsdagskväll, för att kunna köra kvällspasset på torsdag.
Påsktid är det väldigt mycket folk där!
Hoppas du får en fin resa och håll antispinn påkopplad på m3an.
Zurburg är helt ok, ligger helt rätt i nurburg, gångavstånd till restaurangerna (de få som gäller) bodde själv där sist och kan tänka mig det igen!
NJUT (jag är allt lite avis)