• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Event med Rob och Hublot på Bergmans Stockholm.

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Jag måste tyvärr lämna återbud då frugan har julfest på jobbet. Blir fredagsmys med barnen i stället. Min plats går vidare i kön!
 

TouchingEvil

Cartier
Tänkte höra hur vi kan känna igen varandra. Vore kul att ta en drink med er från KS. Vi hyfsat nya har ju ingen pin, vad ska vi ha så ni veteraner känner igen oss rookies ?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Påminnelse!

Senast 18:00 idag vill jag ha bekräftelse i tråden SAMT PM med ert riktiga namn och telefonnr. Har jag inte fått det till 18:00 så går er plats vidare.
Följande har vunnit lottning och fått plats:

k0ltrasten
RicVin
Asplund
AdamST
aleks
Jokkmokkswe
wundlander
Wollen
Aquaracer2
vikgul
Apansson
Pappi
MKRGG
Cristian
eriksson850
Micke B
vonbahr
Josef B
Målarn
snoozarn
Genta

Alla ni som nu fått plats måste bekräfta detta i tråden senast kl 18:00 den 2 december. Gör ni inte det så går platsen vidare.



Med vänlig hälsning,

KS genom ministern
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Påminnelse!

Senast 18:00 idag vill jag ha bekräftelse i tråden SAMT PM med ert riktiga namn och telefonnr. Har jag inte fått det till 18:00 så går er plats vidare.
Följande har vunnit lottning och fått plats:
Alla ni som nu fått plats måste bekräfta detta i tråden senast kl 18:00 den 2 december. Gör ni inte det så går platsen vidare.



Med vänlig hälsning,

KS genom ministern


Jag bekräftar återigen, PM har du redan fått.
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Har försökt vrida och vända på tillvaron utan att hitta en lösning på schemakrocken, måste därför lämna återbud och ge min plats till en annan lycklig klocksnackare. Fan va surt det känns...

:shifty:

Med det sagt.. Tack till Klocksnacks ledning, ROB.E och Hublot för en ypperlig möjlighet till en fantastisk kväll!

/Asplund
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Hinder har dykt upp så jag kan tyvärr inte gå på fredag, min plats får gå till någon annan glad själ.

Tack KS-ledningen, Rob Engström och Hublot för att ni ordnar sådana här trevliga event!
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Jag måste också kliva åt sidan för näste man.
Det klaffar inte helt enkelt.
Men tack för chansen. Och allt. Adjö!
 
Topp