• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Explorer

Theess

Breitling
Köpt en Omega AT, köpet gick väldigt smidigt och David är jättetrevlig. Rekommenderas starkt!
100 % Good Guy! :)
 
Byte en Explorer 214270 med David. David hade ett otroligt trevlig bemötande, både vid första kontakt online men även sedan vid F2F. Var positiv, noggrann och helt transparent hela processen igenom. Man önskar att alla klock-kontakter vore som David. Hade inte tvekat att både köpa och sälja till David igen! Rekommenderas varmt! :happyhappy:
 

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
Jag köpte två band till min Panerai av David.
Banden motsvarade beskrivningen helt och fullt, dialogen trevlig från första stund.
Helt enkelt en 100% goodguy!!
 

Klockify

Omega
Köpt en Tudor BB f2f av Explorer, allt motsvarade beskrivning och affären var mycket trevligt. Kul snack om klockor på köpet. 100% goodguy!
 

Jrooth

Cartier
2-Faktor
Köpt Cartier F2F av @Explorer och har enbart lovord att dela kring affären. En smidig, trevlig och enkel affär med gott bemötande från första sekund. Gör gärna affär igen. Tack!
/J
 

Rowin42

Omega
2-Faktor
Köpt lifestyle av @Explorer
Supersmidig affär, helt utan konstigheter.
Rekommenderas och kan helt klart tänka mig att göra affär igen 👍👍
 
Topp